خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا خبر داد؛

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات سوخت در آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۹

مرزداران شرق کشور در ماه گذشته طی چندین درگیری مسلحانه در حریم امنیتی مرز کشورمان ضمن هلاکت ۹ شرور مسلح موفق به کشف پنج هزار و ۸۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین شده‌اند.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات سوخت در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " سیدعباس عطایی " در اعلام عملکرد آبان ماه ماموران مرزبانی و دریابانی کشور، افزود: حافظان سرحدات کشور طی این مدت با توقیف و بازرسی از صد‌ها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان از خروج بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های سوختی جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگردانده‌اند.

وی اظهار داشت: مرزداران شرق کشور در ماه گذشته طی چندین درگیری مسلحانه در حریم امنیتی مرز کشورمان ضمن هلاکت ۹ شرور مسلح موفق به کشف پنج هزار و ۸۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین شده‌اند.

عطایی جلوگیری از ورود بالغ بر یک میلیون و ۷۶۵ هزار عدد انواع داروهای خارجی قاچاق، کشف بیش از ۳۶۱ هزار دینار و بیش از ۲۵ هزار دلار قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی این مدت اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با اشاره به تبعات امنیتی ورود غیرمجاز اتباع کشورهای بیگانه به کشور، تصریح کرد: مرزداران کشور طی این مدت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود تعدادی از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دو هزار و ۸۱۵ نفر از این افراد را دستگیر و بیش از ۴۴ هزار نفر دیگر را از نقطه صفر مرزی طرد کرده‌اند.

سردار عطایی کشف بیش از دو هزار و ۸۰۰ عدد اقلام ضد فرهنگی، دو هزار و ۶۴۸ راس احشام قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی آبان ماه امسال برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز