خبرگزاری کار ایران

والیبال‌نشسته قهرمانی‌جهان–لهستان؛

رویارویی ایران و عراق در اولین روز رقابت‌ها / مراسم افتتاحیه فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۷۷

تیم ایران اولین دیدار مرحله گروهی خود را فردا، ساعت ۱۳ به وقت محلی لهستان، مقابل تیم عراق برگزار خواهد کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران فردا و در اولین روز رقابت ها، مقابل تیم ملی عراق به میدان می رود.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی با اعلام این خبر گفت: تیم ایران اولین دیدار مرحله گروهی خود را فردا، ساعت ۱۳ به وقت محلی لهستان، مقابل تیم عراق برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مراسم رسمی افتتاحیه مسابقات ساعت ۱۶ به وقت محلی برگزار می شود و پس از آن دو دیدار دیگر تیم ایران در مرحله گروهی، روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد به ترتیب مقابل مصر و آمریکا انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: از زمان ورود به محل برگزاری مسابقات، جلسات تمرینی به صورت مستمر برگزار شده و دیداری دوستانه با تیم ملی آلمان نیز برگزار کردیم که نمایندگان کشورمان در این دیدار سه بر صفر از سد حریف گذشتند.

رضایی گفت: در این بین مجمع عمومی سازمان جهانی پاراوالیبال نیز تشکیل شد که در آن حضور داشتیم و انتخاباتی به منظور تکمیل تعدادی از کرسی ها نیز برگزار شد.

وی در پایان گفت: کلاس بندی کلیه والیبالیست های تیم ملی با موفقیت انجام شده و شرایط کلی تیم مطلوب است و امیدواریم از فردا دیدارهای خوبی مقابل حریفان برگزار کنیم.

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی جهان از ۲۵ خرداد تا یکم تیر به میزبانی کشور لهستان و در شهر البلاگ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز