خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی بر بحرین؛

اعتراف کارشناس‌قطری: ایران تاکتیک را معنی کرد / دیگر احساسی بازی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۹۸

به زعم کار‌شناس این شبکه با وجود برد پرگل امارات در برابر قطر و شگفتی آفرینی این تیم در این بازی اما از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی این تیم ایران بود که توانست برد را معنی کند.

کار‌شناس فوتبال قطر پس از برد ایران مقابل بحرین به قدرت تیمی ایران اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از الکاس، در بازی‌های امروز این ایران بود که توانست به برد واقعی دست پیدا کند. در برنامه همگام با جام ملت‌ها در استرالیا کار‌شناس این شبکه پس بازی ایران شروع به تحلیل بازی‌های امروز پرداختند. به زعم کار‌شناسان این شبکه با وجود برد پرگل امارات در برابر قطر و شگفتی‌آفرینی این تیم در این بازی، اما از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی این تیم ایران بود که توانست برد را معنی کند.

محمد نور گفت: «در این بازی ایران نشان داد با برنامه پا به این رقابت‌ها گذاشته و دیگر به صورت احساسی بازی نمی‌کند، همانطور که در ۲۰ دقیقه‌اول بازی شاهد بودیم ایرانی‌ها از هرگونه حمله بی‌محابا به سوی دروازه‌بحرین خودداری کردند و ابتدا سعی داشتند نبض‌بازی را در دست بگیرند و بعد با تاکتیکی‌های از قبل مشخص شده به سوی دروازه بحرین هجوم ببرند».

نور افزود: «ما انتظار داشتیم با توجه به فاصله‌زیادی که بین فوتبال دو کشور است از‌‌ همان ابتدا بازی یک‌طرفه‌ای را شاهد باشیم، اما این امر اتفاق نیفتاد و ایرانی‌ها سعی داشتند کاملا قدرت‌حریف را ارزیابی کنند که این امر به دلیل عدم هماهنگی که بین بازیکن‌های ایرانی بود مدتی طول کشید.

کار‌شناس این شبکه در پایان گفت: «امروز ایران نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی است و برای رسیدن به جام برنامه‌ریزی کرده است».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز