خبرگزاری کار ایران

تا اینجا بهترین قضاوت را داشت؛

خسروی: قضاوت فغانی ایده‌آل بود / باید کمتر با بازیکنان صحبت کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۱۶

فغانی با کمک هایش هماهنگی لازم را داشت و در مرحله مقدماتی تا اینجای کار بهترین قضاوت را داشت. مسلط و چابک ظاهر شد و به موقع اخطار داد. این از ویژگی های بارز او بود.

پیشکسوت داوری کشورمان گفت: قضاوت علیرضا فغانی در بازی عربستان با چین ایده آل بود.

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درخصوص قضاوت علیرضا فغانی در مسابقه عربستان و چین گفت: فغانی خیلی خوب قضاوت کرد. او با کمک هایش هماهنگی لازم را داشت و می توان گفت در مرحله مقدماتی تا اینجای کار بهترین قضاوت را داشت. او مسلط و چابک ظاهر شد و به موقع اخطار دا. این از ویژگی های بارز او بود.

خسروی درخصوص اعلام پنالتی به صورت تیم عربستان نیز گفت: در صحنه پنالتی بازیکن چینی اول توپ را زد، اما در ادامه مهاجم را خراب کرد و وقتی چنین صحنه ای را آنالیز می کنیم به این نتیجه می رسیم که پنالتی درست بود.

این پیشکسوت داوری در خصوص اینکه چه نصیحتی برای فغانی دارید تا در بازی‌های آینده جام ملت های آسیا قضاوت به مراتب بهتری داشته باشد، گفت: اینکه در بازی‌های آینده به خصوص برای تیم‌های عربی با بازیکنان کمتر صحبت کند، چراکه بازیکنان عربی سعی می کنند با صحبت او را عصبانی کنند. داوران ما می توانند در مراحل بالاتر قضاوت کرده و حتی در جام جهانی قضاوت کنند. ایرانی‌ها باهوش هستند و اگر حمایت لازم از آنها شود می‌توانند قضاوت‌های سختی در میادین بین المللی انجام دهند. چطور می‌شود عربستان و ازبکستان نماینده داوری در جام جهانی و جام ملت ها داشته باشند، اما ما نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز