خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

ایران صفر - آرژانتین صفر؛ تساوی بدون گل در ۴۵ دقیقه نخست

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۹۷۲

دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین با نتیجه صفر - صفر در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین با نتیجه صفر - صفر در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان کی روش قفل دروازه را همچنان بسته نگه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال که در برزیل در حال برگزاری است از ساعت ۲۰:۳۰(۱۳ به وقت برزیل) در ورزشگاه مینیرو در شهر بلوهوریزنته در حضور حدود ۴۰ هزار تماشاگری که به ورزشگاه آمده بودند با قضاوت میلوراد مازیچ از صربستان، تیم‌های ملی ایران و آرژانتین از گروه F به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

ترکیب ایران:علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد.

ترکیب آرژانتین:سرخیو رومرو، فرناندو گاگو، پابلو زابالتا، فدریکو فرناندز، ازکوئل گارای، خاویر ماسکرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگوایین، سرجیو آگوئرو و مارکوس روخو

در دقیقه ۴ اولین خطر را تیم مل ایران ایجاد کرد. خطای هند زابالتا موقعیتی را برای دژاگه ایجاد کرد که ضربه ایستگاهی را بر روی دورازه آرژانتین بفرستد که ارسال اشکان با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که البته توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی در میانه میدان در جریان است و خط دفاعی پیچیده ایران اجازه خودنمایی را به ستاره های آرژانتینی نداده و حملات آنها راه به جایی نبرده است.

در دقیقه ۲۰ حقیقی به خوبی ضربه اگرو را دفع کرد تا مانع گلزنی این بازیکن شود.

مالیکت توپ و میدان در اختیار راه راه پوشان آلبی سلسته است. آمار ۷۵ به ۲۵درصد به سود آرژانتین است.

بازی پشت محوطه جریمه ایران گره خوره و دفاع چند لایه ایران نگذاشته مهاجمان آرژانتینی صاحب موقعت شوند.

در دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی لیونل مسی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت تا حقیقی نفسی به راحتی بکشد و از کنار زمین بازی را آغاز کند.

در دقیقه ۳۵ ارسال خطرناک مسی با ضربه سر گارای دروازه ایران را تهدید کرد که البته توپ راه به دروازه حقیقی پیدا نکرد.

در دقیقه ۴۰ ارسال کرنر توط اشکان رو سر حسینی فرود آمد که قدر ان موقعیت را ندانست و ضربه سر شماره ۴ ایران با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۵ ضربه پای چپ حاج صفی با فاصله به بیرون رفت تا داور این دیدار سوت پایان بازی در نیمه نخست را به صدا در ا. رد.

دیه گو آرماندو مارادونا، خوان سیاستین ورون از آرژانتین و نصراله سجادی، حسن روشن و سفیر ایران در برزیل از تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

از نکات قابل توجه اینکه مزدک میرزایی گزارشگر اعزامی شبکه ۳ را به جایگاه خبرنگاران ورزشگاه مینیرو راه ندادند تا مجبور شود از بین تماشاگران این بازی را گزارش کند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲:۳۰ تیم‌های نیجریه و بوسنی و هرزگوین به مصاف هم خواهند رفت. بوسنی بازی نخست را به آرژانتین ۲ بر یک باخته و ابر عقاب‌های آفریقایی هم در بازی نخست مقابل تیم ملی کشورمان بدون گل متوقف شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز