خبرگزاری کار ایران

پایان دوره مربیگری سطح 2 بین المللی والیبال در تهران

دوره مربیگری سطح دوی بین المللی والیبال که از پنجم مهرماه در فدراسیون والیبال آغاز شده بود، امروز (شنبه) به کار خود پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کلاس سطح دوی مربیگری بین المللی والیبال با حضور 35 مربی به مدت 12 روز پیگیری شد و امروز شرکت کنندگان در آزمون تئوری شرکت کردند.
شرکت کنندگان در این دوره روز گذشته نیز آزمون‌های عملی خود را زیر نظر «پیتر نونبرت» از آلمان و راضیه سیف زاده از ایران به عنوان مدرسان فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در این دوره انجام دادند.
نتیجه آزمون‌های عملی و تئوری و میزان مشارکت در مباحث مطرح شده در دوره از سوی مربیان، ملاک ارزیابی مدرسان این دوره خواهد بود.
این دوره به مدت 12 روز به صورت تئوری و عملی و با حضور 35 مربی برگزار شد که کلاس‌های تئوری هر روزه از 8 تا 12 و 30 دقیقه ظهر و کلاس‌های عملی در سالن کمپ بانوان از ساعت 14 تا 18 برگزار شد.
اعضای حاضر در این دوره که پیش از این، دوره بین المللی سطح یک را سپری کرده اند، در کلاس‌های عملی با تکنیکها، تاکتیک، تمرینات بدنسازی و سیستم‌های بازی آشنا شدند.
سید ابوالفضل احمدی کوهپایی، محمد ترکاشوند، فرشاد سعیدی، محمد منصوری، داود زارعیان، جلال لطیف زاده، علیرضا طلوع کیان، مهرداد سلطانی تیرانی، جواد فیروزمند، وحید خورشیدی، مهران پشنگ، سید مهدی عطایی اردستانی، حشمت الله صداقت، اکبر بهرامی نیا، شاپور کشتمند، فردین کاوه، عبدالرضا کریم نیا، حسین اولادی، سید علی خباره گه ، عبدالحد ارمشی، محمدرضا یاوری، جاوید محسن نیا، طاهر قره داشلی، امین اصلان زاده، داریوش محمدی، بهزاد محمودی، موسی امیر احمدی، اردشیر راد، پرویز معمارزاده، سعید سوخته زاری، محمدرضا تندروان، رحمان محمدی راد، اکبر محمدی، حسین گنجی فر، محمد مخدومی شرکت کنندگان در این دوره بودند.

 

کد خبر : ۴۱۷۹۲۸