خبرگزاری کار ایران

سرمربی هندبال نوجوانان: رقبای سرسختی در آسیا داریم

مهدی رهبری سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: در گروهی قرار گرفتیم که کار سختی در پیش داریم ولی همه با انگیزه آماده هستیم تا با قدرت ظاهر شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، مهدی رهبری سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص ارزیابی گروه خود در مسابقات آسیایی گفت: گروهی که در آن قرار داریم با حضور کره جنوبی و قطر قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل و پرافتخارترین تیم‌های که در 6 دوره قبل حضور داشتند به همراه چین و ازبکستان که سابقه کمتری دارند، حسن این گروه دراین است که همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و رقبای سرسخت و با تجربه ای داریم. ما با تمام توان وارد می شویم خصوصاً که بازی اول با تیم قطر است و از این جهت از لحاظ روانی برای ما هم می تواند بار مثبت و هم بار منفی داشته باشد ولی آن چیزی که برای ما اتفاق افتاد یک بار روحی و روانی مثبت است، همه با انگیزه آماده هستند در بازی اول هفتم شهریور با تمام قدرت مقابل قطر ظاهر شویم.

وی درخصوص نقطه قوت تیم ادامه داد: نقطه قوت تیم از لحاظ پیکری است زیرا در انتخاب بازیکن خیلی لحاظ کردیم که از لحاظ پیکری بازیکنان در وضعیت بسیار خوبی باشند. همچنین از لحاظ اجرایی و تکنیکی نیز بازیکنانی انتخاب کردیم که با تعویض آنها بتوانیم تغییر اجراهای تکنیکی و روند تاکتیکی داشته باشیم. نقطه ضعف تیم هم از لحاظ تجربه رقابت است که در سطح قابل قبولی نیستیم، با توجه به اینکه میسر نشد در دو تورنمنت لهستان و ترکیه شرکت کنیم.

رهبری درباره شناخت از حریفان تاکید کرد: همیشه نوجوانان برای هر تیم و کشوری نقطه آغاز است. شناختی از بازیکنان نداریم ولی از سبک و شیوه بازی تیم ها شناخت داریم. تیم هایی مانند کره همیشه با یک شیوه معین بازی می کند و قطر هم از شیوه بازی استاندارد تبعیت می کند.

در 6 دوره گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ایران در 6 دوره حضور داشته است.

1- 2005 تایلند، کسب مقام دوم

2- 2006 تهران، کسب مقام اول

3- 2008 اردن، کسب مقام سوم

کد خبر : ۴۰۳۷۲۱