خبرگزاری کار ایران

مقدمات استقرار بنگاه های صنفی در شهرک های صنعتی بروجن و جونقان فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۸۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری اتاق اصناف و همچنین شوراهای اسلامی شهرهای بروجن و جونقان ؛ اصناف مختلف شهرهای بروجن و جونقان برای استقرار در شهرک های صنعتی مجاور اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، علیرضا شفیع زاده با اعلام این خبر گفت: این راهبرد مبتنی بر تفاهم نامه ی همکاری های مشترک که فیمابین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، اتاق اصناف ایران و مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیرخانه ی هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی ؛ یکی از راهبردهای کارگروه اجرایی توسعه ی بنگاه های خرد، کوچک و متوسط در استان چهارمحال و بختیاری است.

علیرضا شفیع زاده افزود: در همین راستا شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری نشست های متعددی با شورای اسلامی و اتاق اصناف بروجن و همچنین شورای اسلامی شهر جونقان ترتیب داد که مورد استقبال صنوف مختلف شهرهای مذکور برای استقرار در شهرک های  صنعتی بروجن و جونقان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فراهم بودن زیرساخت های لازم  می تواند یکی از مهم ترین انگیزه های اصناف مختلف شهرها برای انتقال به شهرک های صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری باشد.

شفیع زاده همچنین اظهار داشت : ایجاد زمینه های لازم برای برخورداری بنگاه های خرد، کوچک و متوسط صنفی از حمایت ها و معافیت های گوناگون مشابه واحدهای صنعتی، از تعهدات قابل توجه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است که می تواند مشوق ارزشمندی برای صنوف مختلف جهت رونق بخشی به فضای کسب و کار محسوب شود.

 لازم به توضیح است که در حال حاضر 21 شهرک و ناحیه ی صنعتی با کلیه ی امکانات زیرساختی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آماده ی واگذاری زمین به متقاضیان جدید برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تولیدی می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز