خبرگزاری کار ایران

پیش بینی رشد 50 درصدی تولیدات بهمن دیزل در سال 1403 +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۸۶

مدیر عامل بهمن دیزل گفت: در صنعت خودروی تجاری در طی ۱۰ ماه بر اساس آمار منتشر شده از اداره کل خودرو، حدود ۳۱ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است که نسبت به سال مشابه 26 هزار دستگاه بوده، حدود 18 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا خزری در نشست خبری برنامه توسعه‌ای گروه بهمن گفت: مجموعه بهمن دیزل با تولید حدود ۴۸۰۰ دستگاه با مجموعه سیبا موتور در رده دوم کشور قرار می‌گیرد. بنابراین از سهم تولیدات سال 1402 تا پایان دی ماه، مجموعه ایران خودرو و دیزل 31 درصد و مجموعه گروه بهمن 18 درصد آن را دارا هستند. پیش بینی می‎‌شود که تولیدات تا پایان سال به حدود 35 هزار دستگاه برسد. چرا که مشکلات مربوط به ارز در شش ماهه دوم، منجر به متوقف شدن برنامه تولیدی همه شرکت‌ها شد. در نهایت تمرکز بهمن دیزل در 1401 و 1402 بر ایجاد ظرفیت و توسعه محصول بوده و در هر دو  مورد نیز روند خوبی طی کرده است.

وی ادامه داد: برنامه تولید و عرضه کشنده بایک جدید مدل جدید ایکس ناین در سال آینده و همچنین با توجه به تقاضای بازار، ارتقای نوع گیربکس‌ها در دستور کار مجموعه قرار دارد. بهمن دیزل با ایجاد ظرفیت‌ها، رشد بیش از 50 درصد را در سال 1403 مدنظر دارد که امیدواریم با رفع موانع تولید، این میزان رشد محقق شود.

 

حجم ویدیو: ۲۴.۶۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز