خبرگزاری کار ایران

بازدید سرپرست سازمان تاکسیرانی از غرفه کرمان موتور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۵۱

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران امروز در خلال برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از غرفه کرمان موتور بازدید کرد.

شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ظهر امروز به همراه مدیران این سازمان با حضور در غرفه کرمان موتور ضمن بازدید از محصولات این شرکت از سدان برقی KMC J7 که به تازگی به ناوگان تاکسی رانی تهران پیوسته است بازدید کردند.

او در خلال این بازدید با اشاره به عزم دستگاه های مربوط و کرمان موتور برای نقش آفرینی در طرح جایگزینی تاکسی های تهران با نمونه های برقی گفت:  با توجه به سیاست های کلانی که در کاهش آلودگی هوا و به ویژه کاهش مصرف سوخت در کشور تدوین شده است، نقش خودروسازان داخلی در اجرای این طرح بسیار اهمیت دارد. از این رو چندی پیشJAC E50A به عنوان یک خودروی پاک به ناوگان تاکسی رانی پیوسته است و امیدواریم روند توسعه این طرح با سرعت و مشارکت دستگاه ها ادامه پیدا کند.

او در ادامه گفت:تلاش ما در تاکسیرانی این است که بتوانیم اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد را افزایش دهیم تا نظم در تردد شهری بهبود یابد.

گفتنی است تاکسی‌های برقی JAC E50A از موتور EV به قدرت ۱۴۲ کیلووات بهره می برند.باتری های این خودرو از نوع لیتیوم آهن فسفات هستند که با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت می توانند تا 402 کیلومتر پیمایش داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز