خبرگزاری کار ایران

دو طرح جذاب بانک سینا در یک نگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۴۴

بانک سینا یکی از بانک‌های نسبتا جوان کشور است که 28 اسفندماه سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، گستردگی شعب در سراسر کشور و کارکنانی منظم، دقیق و سریع در ارائه خدمات بانکی توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک انواع خدمات مرتبط با گشایش حساب، صدور انواع ضمانت نامه، پرداخت قبوض شهری، پرداخت انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، اجاره صندوق امانات، موبایل بانک، اینترنت بانک همراه، دریافت گردش حساب و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

بانک سینا دارای دو طرح جذاب است؛

"طرح چشمه" بانک سینا

یکی از طرح هایی که اخیرا بانک سینا از آن رونمایی کرده و به صورت قرض الحسنه در نظر گرفته است "طرح چشمه "است، این طرح در راستای اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا و توسعه خدمات و محصولات متناسب با نیازهای روز مشتریان، رونمایی شده است. سپرده گذاران در این طرح می‌توانند با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند،این طرح قرض‌الحسنه تنها۲ درصد کارمزد دارد،در "طرح چشمه" همانند سایر طرح‌‌های تسهیلاتی این بانک افراد لازم است در ابتدا دارای میانگین حساب باشند، سپس با توجه به گردش حساب خود بعد از مدت ۳ تا ۱۲ ماه تا ۱۹۰ درصد میانگین حساب تسهیلات قرض الحسنه با ۲ درصد کارمزد دریافت می کنند، سقف تسهیلات" طرح چشمه" ۳۰۰ میلیون تومان است و حداکثر بازپرداخت آن هم۶۰ ماه در نظر گرفته شده است، همچنین برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی و کارت پایان خدمت نیز هست.البته از شرایط و مقررات دریافت این تسهیلات این است که وام گیرنده به بانک بدهکار نباشد و هیچ چک برگشتی هم نداشته باشد.

وام فوری بانک سینا

یکی دیگر از وام هایی که بانک سینا برای کمک هزینه زندگی در نظر گرفته است وام فوری است، وام فوری به وامی گفته می‌شود که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان (یک هفته کاری) به مشتریان خود پرداخت می‌کنند. بانک‌ها برای اعطای این مدل از وام کلیه مراحل اعتبار سنجی، تکمیل مدارک، تامین بودجه و واریز وام را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.وام فوری یکی از راه هایی است که برای حمایت از مشتریان در نظر گرفته شده است، از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و ... اشاره کرد. متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خود می توانند به بانک و مراکز معرفی شده مراجعه کنند و وام فوری خود را دریافت کنند. افراد معمولا وقتی اقدام به وام گرفتن می‌کنند که نیاز به نقدینگی بیشتری دارند، به طور مثال؛ وقتی می‌خواهند خودرو یا خانه ای تهیه کنند و در یک بازه زمانی مشخص لازم است که پول نقد بیشتری داشته باشند، تلاش می‌کنند که از بانک‌ها، موسسات مالی معتبر یا صندوق‌ قرض الحسنه وام فوری بگیرند. هم بانک‌های دولتی و هم بانک‌های خصوصی تحت شرایط خاص و ضوابط مشخصی به درخواست کنندگان وام فوری، وام می‌دهند. همچنین برخی از موسسات مالی اعتباری معتبر که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند نیز وام فوری می‌دهند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های وام‌های فوری این است که مبالغ آن به نسبت سایر انواع وام، کمتر است. چنین وام‌هایی اغلب برای خرید کالای ایرانی اعطا می‌شود یا مناسب مستمری بگیرانی است که در بانک‌های خاصی حساب داشته باشند. بانک سینا با هدف کمک سریع به تامین منابع مالی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی، اصناف، کسبه و صاحبان کسب و کار، وام 200 میلیونی در قالب طرح «ارمغان» تدارک دید و پس از آن در شهریور ماه 1402 با هدف حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان کسب‌وکار خرد، سقف مبلغ تسهیلات ارغوان را از 200 میلیون تومان به 300 میلیون تومان افزایش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز