خبرگزاری کار ایران

عطاالله معروف‌خانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

ثبت 28 رکورد طی ده ماه در فولاد هرمزگان/ ارائه 110 مقاله در سومین کنفرانس بین المللی فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۱۶

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد: این شرکت با ثبت 28 رکورد در تمام حوزه‌های مرتبط با تولید در 10 ماهه امسال، به خوبی روند توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است و ما باید به نحو احسن از تمامی دست‌اندرکاران شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت این موفقیت‌ها و همچنین برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم تشکر و قدردانی کنیم.

 به گزارش ایلنا، عطاالله معروفخانی هدف از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم را ایجاد هم‌افزایی و پیشروی به سمت استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز تولید در صنعت فولاد کشور دانست و گفت: با توجه به ارائه 110 مقاله و استقبال چشمگیر از این دوره از کنفرانس، یقین داریم که به نتایج بهتری نسبت به دو دوره گذشته دست خواهیم یافت.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان هم‌اکنون پروژه مگامدول 1.7 میلیون تنی را در دست اقدام دارد که به دنبال راه‌اندازی آن با استفاده از تکنولوژی‌ روز تولید و همچنین بهینه‌سازی مصرف گاز است؛ ضمن اینکه در نظر داریم به نخستین تولیدکننده فولاد سبز در کشور تبدیل شویم و به دنبال استفاده از هیدروژن سبز طی توافقی با شرکت نفت ستاره خلیج فارس هستیم.  

معروف‌خانی ادامه داد: امروز اسلب فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی‌های روز تولید شده و به قلب اروپا صادر می‌شود؛ در حال حاضر فولاد هرمزگان به یک برند جهانی در این حوزه تبدیل شده است و به دنبال استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این حوزه هستیم.   

وی اضافه کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم موقعیتی برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه تکنولوژی است که شرکت فولاد هرمزگان به عنوان متولی آن، همواره بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی روز تولید را دستور کار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز