خبرگزاری کار ایران

گفتگو با جواد برازنده رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۴۹

رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران گفت: دولت از طریق درگاه برای متقاضیان جواز صادر می کند بدون اینکه اتحادیه در جریان باشد.

جواد برازنده  رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودروتهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران از سال 1321 فعالیت خود را آغاز کرده است و 81 سال سابقه کار این اتحادیه است.

با حدود 26 رسته و زیر مجموعه که اکثر آنها شرکتها و بنگاه های تولیدی بزرگ و مهمی هستند. برازنده در خصوص چالش ها و مشکلات پیش روی اتحادیه گفت: متاسفانه این صنف با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند وشوربختانه رانت،باند،لابی گری و تخلف شده آفت کار ما و پلیس راهور و اداره صنعت و معدن هر کدام به نوعی در روند کار ما اخلال ایجاد می کنند.

صدور مجوز جرثقیل بر عهده این اتحادیه است و هیچ ارگان یا نهادی حق دادن مجوز ندارد اما پلیس راهور اقدام به صدور جواز و کارت ویزیت می کند. این در حالی است که اتحادیه از طرف مرجع ذیصلاح قضایی حکم عدم صدور کارت و جواز از طرف سایر نهادها را داراست اما هیچ کس به این مهم توجه نمی کند و کار خودشان را انجام می دهند.

وی افزود: متاسفانه موازی کاری ها در تقابل با اتحادیه باعث مشکلات زیادی در روند کاری ما شده است و بخاطر تخلف ارگانها ی دیگر، ما باید پاسخگو باشیم که متاسفانه برخی از سازمان ها به نام اتحادیه کارهای خودشان را پیش می برند حتی برخی از نهاد ها و سازمان ها که بنام ما کار می کنند و دستور قضایی مبنی بر ترک فعل هم گرفته اند.

 صدور مجوز برای فعالان صنف بدون اطلاع ما عدم نظارت را در پی دارد . ما چگونه باید متوجه بشویم که چه کسی در کجا مشغول به کار است تا بر آن نظارت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز