خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع فرش ماشینی کاشان در بازار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۶۸

ازآنجایی‌که قیمت فرش ماشینی حتی اگر با بهترین الیاف بافته‌شده باشد نسبت به فرش‌های دست‌بافت مقرون‌به‌صرفه‌تر است، بسیاری از افراد برای پوشش کف خانه خود استفاده از این نوع محصول را انتخاب می‌کنند.

 

فرش‌های ماشینی در مدل‌های مختلف با طرح‌های متنوع تولید می‌شوند تا افراد بتوانند برای بخش‌های مختلف خانه، نوع مناسبی از آن را تهیه کنند. ازاین‌رو شناخت انواع فرش پیش از خرید این محصول اهمیت زیادی دارد.

کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان با در نظر گرفتن این نیاز که هر رنگ و طرحی مناسب بخش خاصی از خانه است، اقدام به تولید انواع فرش ماشینی کرده که در ادامه به‌معرفی آن‌ها و نحوه خرید این محصولات به‌صورت آنلاین می‌پردازیم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

انواع فرش ماشینی

فرش‌های ماشینی مدل‌های مختلفی دارند. اگر می‌خواهید برای بخش‌های مختلف خانه نوع مناسبی انتخاب کنید علاوه‌بر توجه به قیمت فرش باید با انواع آن نیز آشنا باشید. در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم.

فرش کلاسیک

فرش‌های کلاسیک در واقع محصولاتی هستند که طرح و رنگ آن‌ها شباهت زیادی به فرش‌های قدیمی دارد. به همین دلیل نیز استفاده از آن‌ها در خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی توصیه می‌شود.

فرش‌های کلاسیک با توجه به الیافی که دارند از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار هستند. این محصولات با طرح‌های اصیل ایرانی حس‌ و حال خاصی به‌فضا می‌بخشند به‌شرطی که سایر لوازم و دکوراسیون خانه نیز کاملا سنتی باشد.

فرش مدن

آشنایی با انواع فرش ماشینی کاشان در بازار

با توجه به مدرن شدن لوازم مختلف و دکوراسیون خانه‌ها، دیگر فرش‌هایی با طرح سنتی پاسخ‌گو نبودند. ازاین‌رو طراحان اقدام به طراحی نقشه‌هایی جدید، شیک و بسیار جذاب کردند تا امکان استفاه از آن‌ها برای خانه‌های مدرن به‌وجود بیاید.

رنگ‌بندی در فرش مدرن تنوع بسیار زیادی دارد و افراد می‌توانند با توجه به رنگ دکوراسیون خانه خود محصول مناسبی انتخاب کنند. قیمت فرش مدرن با توجه به الیاف مورد استفاده در آن و چند عامل دیگر مشخص می‌شود. 

فرش فانتزی

این نوع فرش طرح‌های بسیار خلاقانه و مدرنی دارد. همچنین در تولید آن از الیاف مختلفی استفاده شده و برخی از آن‌ها پرز بلند و برخی پرز کوتاه دارند. از این‌رو قیمت فرش فانتزی با توجه به مدل آن می‌تواند  مقرون‌به‌صرفه یا در مواردی بالا باشد.

فرش اتاق خواب

اتاق خواب مکانی است که افراد باید با آرامش کامل در آن استراحت کنند. فرش مناسب برای این اتاق بسته به دکوراسیون داخلی می‌تواند از انواع مدرن یا کلاسیک باشد. همچنین با توجه به سلیقه‌ای که دارید می‌توانید از فرش‌هایی با رنگ‌ خنثی و آرامش‌بخش یا روشن و مهیج در این مکان استفاده کنید.

فرش مناسب برای اتاق خواب علاوه‌بر طرح‌های کلاسیک یا مدرن می‌تواند در بین دسته‌بندی طرح‌های فانتزی نیز انتخاب شود. به‌خصوص اگر این محصول را برای اتاق خواب کودک یا نوجوان بخواهید.

فرش آشپزخانه 

آشپزخانه را می‌توان یکی از پر ترددترین بخش‌های خانه دانست. به همین دلیل نیز فرشی که برای این مکان انتخاب می‌کنید باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا برای مدت طولانی بتوان از آن استفاده کرد.

همچنین احتمال کثیف شدن فرش آشپزخانه زیاد است. پس باید این محصول را در رنگی انتخاب کرد که چرک‌تابی بالایی داشته باشد. از سوی دیگر شستن زیاد این فرش نباید باعث خرابی آن در مدت کوتاهی شود.

با توجه به این موارد باید گفت فرش‌های بافته‌شده از اکریلیک بهترین گزینه‌ برای آشپزخانه هستند. همچنین بهتر است رنگ این محصول خیلی روشن نباشد. ضمن اینکه در حین خرید نباید به قیمت فرش آشپزخانه خیلی توجه کنید بلکه لازم است سایر خصوصیات را در نظر بگیرید.  

فرش پذیرایی

مهم‌ترین چیزی که در خرید فرش پذیرایی باید به آن توجه کرد سبک این سالن و نحوه قرارگیری سایر لوازم است. اگر محصولات موجود در پذیرایی شما ظاهری مدرن داشتند لازم است فرشی با طرح مدن انتخاب کنید.

در این بخش از خانه معمولا تردد زیادی وجود ندارد اما به‌دلیل حضور میهمان‌ها، فرش مورد استفاده در آن باید ظرافت و تراکم بالایی داشته باشد. با این ویژگی‌ها جلوه‌ای که در سالن به‌وجود می‌آید بسیار خاص و جذاب خواهد بود.

قیمت فرش پذیرایی به چند عامل بستگی دارد اما توصیه می‌شود بدون در نظر گرفتن قیمت و تنها با توجه به کیفیت، سبک، طرح و رنگ برای خرید این نوع محصول اقدام کنید.

فرش وینتیج

فرش‌های دست‌بافت با پاخوردگی و در گذر زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند اما قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. ازاین‌رو کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان و دیگر تولید‌ها اقدام به طراحی و تولید فرش‌هایی کهنه‌نما کرده‌اند که آن‌ها را با نام فرش وینتیج می‌شناسیم. این محصول رنگ‌بندی‌های مختلف دارد و ظاهری بسیار زیبا به‌وجود می‌آورد.

عوامل موثر بر قیمت فرش 

قیمت فرش ماشینی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که افراد حین خرید این محصول به آن توجه می‌کنند. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی هزینه نهایی فرش باید به متراژ، الیاف، تعداد شانه و میزان تراکم آن اشاره کرد.

در واقع هر چه قیمت یک فرش بیشتر باشد نشان از کیفیت بالاتر آن می‌دهد. البته برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید خرید آنلاین از تولیدکننده را انتخاب کنید. خرید مستقیم باعث حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت انواع فرش خواهد شد. 

نحوه ثبت سفارش از کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان

برای خرید اینترنتی کارخانه ستاره کورش می‌تواند بهترین گزینه باشد. پس از ورود به سایت این مجموعه با انواع مختلفی از فرش روبه‌رو می‌شوید. شما می‌توانید با توجه به دسته‌بندی‌ها و فیلترهایی که وجود دارد نمایش فرش‌ها را به نمونه‌های خاص محدود کنید.

زمانی که فرش مورد نظر خود را پسندید باید یکی از گزینه‌های متراژ که شامل 6، 9 و 12 متری است را انتخاب کنید تا پس از کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید، صفحه توضیحات محصول برای شما نمایش داده شود.

در این صفحه جزئیات قابل نمایش است و باید روی دکمه ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید. حال صفحه پرداخت نمایش داده می‌شود که باید در آن اطلاعات هویتی، آدرس، شماره تماس و همچنین اطلاعات کارت شتاب را وارد کرد تا پس از تسویه، سفارش برای شما ثبت شود.

جمع‌بندی

قیمت فرش با توجه به نخ آن، شانه، تراکم و متراژی که دارد مشخص می‌شود و نوع فرش در هزینه نهایی که باید برای این محصول پرداخت کرد تاثیری نمی‌گذارد. از انواع فرش باید به مدرن، کلاسیک، فانتزی، فرش اتاق خواب، پذیرایی و وینتیج اشاره کرد. با خرید مستقیم این محصول از کارخانه فرش کاشان می‌توانید به کاهش هزینه‌ها کمک کنید. این مقاله رو ازدست ندهید. خرید مستقیم از کارخانه فرش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز