خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی طرح‌های توسعه‌ای در شرکت مادرتخصصی شهید قندی با هدف ارزش‌آفرینی و افزایش تولید/ کارگاه قرقره‌سازی چوبی وارد مدار تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۶۷

در آخرین هفته مردادماه، یک کارگاه قرقره‌سازی چوبی با مدیریت شرکت ایساتیس ارتباطات قندی در مجموعه شرکت مادرتخصصی کارخانجات کابل‌سازی شهید قندی افتتاح شد. هدف از راه‌اندازی این پروژه در راستای طرح‌های توسعه‌ای و به منظور ارزش‌آفرینی، خلق ثروت و افزایش تولید اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، این کارگاه قرقره‌سازی چوبی که توسط دکتر عسکری، مدیرعامل شرکت کارخانجات شهید قندی و با حضور مدیران این مجموعه به بهره‌برداری رسید، در شرکت کارخانجات شهید قندی واقع شده است، با حمایت، پشتیبانی و با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل کابل‌سازی شهید قندی و همچنین مهندس عبداللهی‌منش، مدیرعامل شرکت ایساتیس ارتباطات قندی راه‌اندازی و وارد مدار تولید شد.

گفتنی است؛ تولیدات کارگاه قرقره‌سازی چوبی شرکت ایساتیس ارتباطات قندی، افزون بر تامین تقاضای شرکت کابل‌سازی کارخانجات شهید قندی می‌تواند نیاز سایر شرکت‌های تولید سیم و کابل را پوشش دهد. راه اندازی کارگاه قرقره‌سازی در راستای طرح‌های مدیریت شرکت ایساتیس ارتباطات قندی انجام شده که برای توسعه فعالیت این شرکت و همچنین ارزش‌افزایی و خلق ثروت از طریق هم‌افزایی با شرکت مادر تخصصی (شهید قندی) به بهره‌برداری رسیده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت کابل‌سازی شهید قندی، دکتر عسکری، مدیرعامل این شرکت، از خط تولید قرقره چوبی و ماشین‌آلات تجهیز شده بازدید و توصیه‌های لازم را در خصوص نحوه فعالیت کارگاه و برنامه‌ریزی جهت توسعه فعالیت آن از جمله راه‌اندازی خط تولید قرقره فلزی ارائه کرد.

شایان ذکر است، عسکری ضمن بازدید از خط تولید شرکت برق آفتابی هدایت نور با پورصالح مدیرعامل این شرکت نیز گفت گو کرد و در جریان مشکلات تولید شرکت برق آفتابی در این مجموعه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز