خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه عنوان کرد:

ارز حاصل از صادرات محرک جدی طرح‌های توسعه فولاد مبارکه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۷۴

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد و گفت: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.

رضا حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: توجه ویژه گروه فولادمبارکه در تولید محصولات کیفی باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه می شود.

وی افزود: تامین نیاز داخلی در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولادمبارکه اولویت اول شرکت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل عنوان کرد: صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات محرک جدی طرح‌های توسعه این شرکت است.

وی از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خبر داد.

لازم به ذکر است: پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز