خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی غدیر خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی تولید نسبت به پارسال / استفاده از تجهیزات روزانه بجای تجهیزات فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۲۱

در خصوص راهبرد استمرار تولید در سال 1401 تولید 25٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود که علیرغم انجام تعمیرات اساسی با میانگین 300 کار عملیاتی در روز و شکستن رکورد 10 ساله تولید در این شرکت در نگاه اول هدفی دست نیافتنی در این سال بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، هرسال با پول نزد بانک سود غیر عملیاتی وابسته به سود عملیاتی بود. امسال دو سرمایه گذاری بزرگ در دستورکار قرار داد که بخشی از پتروشیمی دماوند و پروژه کلرآلکالی که ضمن رفع نیاز شرکت به مواد اولیه، حاشیه سود شرکت را به طرز چشم گیری افزایش خواهد داد.

همچنین، اگر ظرفیت تولید همچون سال‌های قبل انجام میشد، کاهش سود و UTILiTi در 6 ماهه اول یکی از سخت ترین و سرنوشت سازترین سالهای غدیر در حوزه سرمایه گذاری، استمرار تولید، تعمیر تجهیزات و کیفیت محصول بود.

افزایش ۲۵ درصدی

گفتنی است، در خصوص راهبرد استمرار تولید در سال 1401 تولید 25٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود که علیرغم انجام تعمیرات اساسی با میانگین 300 کار عملیاتی در روز و شکستن رکورد 10 ساله تولید در این شرکت در نگاه اول هدفی دست نیافتنی در این سال بود.

با این حال، اما افت شدید قیمت جهانی pvc و افزایش سرسام اور هزینه های خوراک و utiliti باعث شد شرکت عزم خود را برای گذشت از این بحران جزم کند.

شایان ذکر است، در حوزه فروش پتروشیمی غدیر در عین سقوط قیمت جهانی pvc با ارتفاع شاخص های کیفیت در بازار داخلی و صادراتی دارای ارزش های متمایزی نسبت به سایر تولید کنندگان دارد.

بهره از تجهیزات روزانه

در خصوص کیفیت محصول نیز استفاده از تجهیزات روزانه به جای تجهیزات فرسوده و تفاوت در مواد شیمیایی و تغییر در سیستمهای فنی و فرآیندی برج ها و ایجاد تغییرات در تامین مواد اولیه و آنچه که این روزها در بازار صادراتی و داخلی پتروشیمی غدیر مشاهده می کنید عملیات تولید این شرکت را با کیفیت متفاوت و بهینه تر از S65 ممتمایز کرده است.

در تعمیر تجهیزات شرکت با کمبود مواد اولیه شرکت را در آستانه توقیف قرار می داد لاکن با اقدام جهادی صورت گرفته شرکت با تامین تجهیزات خود 18 انحصار تعمیر را خذف و در حال حاضر نیاز خود را به مواد اولیه مرتفع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز