خبرگزاری کار ایران

راهنمای مختصر خرید هواکش دمنده

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۸۸

انتخاب برند یک مرحله بسیار مهم در هر خریدی است و شما با انتخاب برند دمنده نشان دادید که بسیار دقیق، حساس و مشکل پسند هستید.

انتخاب برند یک مرحله بسیار مهم در هر خریدی است و شما با انتخاب برند دمنده نشان دادید که بسیار دقیق، حساس و مشکل پسند هستید. هواکش شرکت دمنده بسیار باکیفیت است و محصولات متنوعی دارد، این تنوع گاهی خرید را دشوار می‌کند با این وجود اگر شناخت خوبی از انواع هواکش و کاربردهای آن داشته باشید خرید برای شما راحت‌تر خواهد شد. دومین گام در خرید فن و سیستم تهویه هم انتخاب مدل مناسب است، با مطالعه این راهنمای مختصر خرید راحت‌تر خواهید توانست تصمیم گیری کنید.

بهترین نوع هواکش دمنده کدام است؟

وقتی می‌خواهید یک هواکش بخرید بدون در نظر گرفتن نوع خانگی یا صنعتی مهمترین مبحثی که مطرح می‌شود شناسایی بهترین نوع هواکش است. مورد استفاده محصول در این انتخاب نقش حیاتی دارد برای فضای حمام نیاز به دستگاهی دارید که بوی بد را از بین برده و اکسیژن یا به اصطلاح عامه هوای مورد نیاز برای تنفس در محیط‌های بسته را فراهم کند. هواکش‌های صنعتی هم در محیط‌های تولیدی و اداری بکار برده می‌شوند و با تهویه‌های خانگی مناسب سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه از نظر عملکرد و قابلیت‌های تفاوت آشکاری دارند.

هواکش‌های صنعتی خود به دو گروه بزرگ و کوچک  تقسیم می‌شوند که قدرت مکش هرکدام بسیار متفاوت است. به این ترتیب پاسخ ساده و صریح به پرسش انتخاب بهترین نوع هواکش آن است که به سراغ محصولی بروید که متناسب با نیاز شما و فضایی که قرار است دستگاه در آن نصب شود باشد.

هواکش‌های دمنده با محیط‌های مختلفی مثل انبار، فروشگاه، رستوران، اماکن تجاری و اداری، پارکینگ، کارگاه، سوله، دام‌داری و مرغ‌داری، کشاورزی آشپزخانه و سرویس بهداشتی سازگاری دارند.

این برند  با تولید انواع محصولات تخصصی و دسته بندی آن‌ها کار انتخاب را برای شما ساده کرده است، علاوه بر این می‌توانید برای خرید بهتر به مسائل و نکات مختلفی که یک فرد متخصص به آن توجه می‌کند هم دقت کنید.

 

مهمترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید هواکش دمنده باید به آن دقت کرد کدام است؟

جنس پره‌های هواکش بسیار مهم است دمنده از پلاستیک و فلز برای ساخت این بخش دستگاه استفاده می‌کند و بسته به کاربری محصول از پره مناسب دستگاه را نصب و راه اندازی خواهد کرد. هوادهی خوب نکته مهم دیگری است که هنگام انتخاب مدل دلخواه خود باید به آن توجه داشته باشید، اگر محیط بسته است و گازهای خطرناک در آن تولید می‌شود برای تهویه مناسب بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که صنعتی بوده قدرت مکش بالایی داشته باشند. در محیط‌های مسکونی می‌توان از پره‌های پلاستیکی با قدرت مکش متوسط استفاده کرده که به خوبی از عهده تهویه هوای محیط بر می‌آیند.

هواکش را می‌توان در جاهای مختلفی مثل سقف و دیوار نصب کرد، محیط دیوار بهترین انتخاب است که می‌تواند به راحتی کار پاکسازی هوای محیط را انجام دهد. محل نصب دستگاه هم بسیار مهم است باید در اطراف آن مانع خاصی وجود نداشته باشد تا کار جابه‌جا کردن هوا بدون مشکل انجام شود.

هواکش دمنده به سبب موتور قوی و ساختار حرفه‌ای در هر فضایی نصب شود با بهترین کیفیت کار تهویه محیط را انجام می‌دهد اما این امر منوط به انتخاب مدل مناسب و متناسب با نیاز شما است .

قاب هواکش‌ها اغلب مربع شکل است اما قاب‌های گرد هم در بازار یافت می‌شوند، اندازه هواکش معمولا بر مبنای ابعاد محل نصب و بر حسب میلیمتر سانتی‌متر معرفی می‌شود. قبل از خرید باید با متر به شکل دقیق اندازه محیط نصب را مشخص کنید و سپس مدل مناسب با اندازه استاندارد را بخرید.

نصب آسان و راندمان کاری بالا هم از دیگر ویژگی‌هایی است که هنگام خرید هواکش دمنده باید به آن دقت کرد. خوشبختانه محصولات این برند بیشتر از ۵۰ سال است در بازار ایران عرضه شده و به همین سبب اغلب نصاب‌ها و متخصصین شیوه راه اندازی آن را به خوبی می‌دانند.

مکانیسم نصب برخی محصولات خارجی یا آن‌ها که تازه وارد بازار شدند بسیار پیچیده بوده و برای کارشناسان ناشناخته است، خرید چنین محصولاتی خطرات خاص خود را دارد از جمله اینکه به درستی نصب نخواهند شد و در نتیجه کارکرد مورد انتظار را هم نخواهند داشت.

محصولات شرکت دمنده : https://vidfactor.com/brand-2111/damandeh.html

محصولات هواکش دمنده به چند گروه تقسیم می‌شوند؟

شناسایی انواع محصولات برند دمنده برای خرید بهتر ضروری است به طور کلی هواکش‌های این برند به سه گروه اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

  • صنعتی
  • خانگی
  • تاسیساتی

همانطور که از نامش مشخص است محصولات صنعتی برای محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها و فضاهای تولیدی مناسب هستند. محصولات این رده خود به دو گروه کوچک و بزرگ تقسیم می‌شوند. هواکش‌های صنعتی کوچک برای سوله‌ها و مکان‌های با ابعاد کوچکتر طراحی شده و قادر هستند به بهترین شکل هوای محیط را تهویه کنند.

هواکش‌های بزرگ که در رده گرانقیمت‌ترین محصولات دمنده قرار می‌گیرند برای تهویه بهتر فضاهای بزرگ، خط تولید کارخانه‌ها، انبارها و سالن‌های بزرگ طراحی شده و قابلیت پاکسازی هوای این مکان‌ها با بهترین کیفیت را دارند.

محصولات تاسیساتی قادر هستند انواع بخارهای منتشر شده را از محیط خارج کرده و تنفس هنگام کار در فضاهای صنعتی را برای کارکنان و کارگران مشغول کار راحت‌تر کنند. ایمنی در محیط کار بسیار مهم است و هواکش‌های صنعتی و تاسیساتی قادر هستند به میزان قابل توجهی ایمنی کارکنان را افزایش داده و راندمان کاری آن‌ها را بیشتر کنند.

هواکش‌های خانگی قدرت مکش متوسط دارند، در ابعاد و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند تا افراد بتوانند مدل دلخواه خود را متناسب با فضای منزل و نوع دکوراسیون انتخاب کنند. هواکش دمنده تلاش کرده در طراحی و تولید مدل‌های خانگی تنوع بالایی ایجاد کند تا همه با سلیقه‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

توان و ولتاژ انواع هواکش دمنده هم یکسان نیست، در محیط‌های صنعتی هواکش باید با ولتاژ متناسب با این محیط کار کند و هواکش‌های خانگی باید با برق شهری سازگاری داشته باشند.

انواع هواکش را در این صفحه بشناسید: https://vidfactor.com/fan.html

سخن پایانی    

هواکش دمنده بهترین انتخاب برای کسانی است که به تهویه مناسب هوا و تامین اکسیژن لازم در محیط‌های مختلف اهمیت می‌دهند. معمولا روی هر مدل مشخصاتی مثل سرعت گردش موتور، حجم هوای خروجی، موارد استفاده، ولتاژ مورد نیاز، جنس پروانه، ابعاد محل نصب، شکل محل نصب و سایر مشخصات ذکر شده است. قبل از خرید لازم است این مشخصات را مطالعه کنید و مدل دلخواه را متناسب با نیاز خود بخرید. کم صدا بودن هواکش هم بسیار مهم است، انواع مدل‌های خانگی دمنده معمولا صدای زیادی تولید نمی‌کنند و تلاش شده مدل‌های صنعتی هم صدای استانداردی داشته باشند. خرید اینترنتی بهترین گزینه برای خرید هواکش دمنده است چرا که به شما فرصت می‌دهد بدون محدودیت زمانی مدل‌های مختلف را بررسی کرده و خرید خود را باکمترین هزینه انجام دهید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز