خبرگزاری کار ایران

پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۸۲

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در پیامی میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را شادباش گفت.

 به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

نیمه شعبان و خجسته زادروز دوازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت و نجات‌دهنده عالم بشریت، جشن امیدی در دل محرومان است تا شاهد حضور هدایت کننده به حق و قیام‌کننده در برابر ظلم باشند و فرصت معنوی ارزشمندی است برای ایجاد ارتباط و توجه به فلسفه ظهور و مسائل معرفتی در راستای شناخت امام و مبارزه با ظلم که زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش بوده و در انتظار قدوم مبارکشان باشیم.

میلاد یوسف زهرا همچنین فرصتی است مناسب برای پاسداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، این حافظان امنیت  که همواره برای حفظ جان مردم این مرز و بوم در تلاشند.

مبارزه هوشمندانه و در عین حال خاموش این مدافعان، بار‌ها و بار‌ها که بدخواهان نظام اسلامی با تمام توان قصد فتنه انگیزی در کشور را داشتند، دشمنان این مرز وبوم را مایوس ساخت و امنیت و آرامش را در جامعه تداوم بخشید.

اینجانب این‌ میلاد فرخنده‌ و همچنین هفته سربازان گمنام  امام زمان (عج)  را به‌ پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله العالی)، مسلمانان‌ و شیعیان‌ جهان‌ به‌ ویژه‌ تلاشگران ذوب آهن اصفهان تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ می‌نمایم.

ایرج رخصتی

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌اهن اصفهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز