خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۲۴ تیم انجام شد؛

برگزاری مسابقات مینی فوتبال در محله ولی آباد شهرری

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۷۷

یک دوره مسابقه مینی فوتبال در زمین چمن پارک شهید گودرزی محله ولی اباد شهرری برگزار شد و در پایان تیم های شهدای بهشتی عنوان قهرمانی دو رده سنی نونهالان و جوانان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مسابقات با حضور 24تیم در دو رده نونهالان و جوانان از محله های مختلف شهرری برگزار و در پایان تیم شهدای بهشتی در رده جوانان به مقام قهرمانی رسید و تیم شهدای آتش نشان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین در رده نونهالان تیم شهدای بهشتی مقام اول و تیم پیام خشنود به مقام دوم رسید.

قبل از فینال این مسابقات دیدار دوستانه ای بین پیشکسوتان محله هاشم آباد و نفر آباد و محله شهید فدایی انجام گرفت.

در پایان از قهرمانان این مسابقات و هیات برگزار کننده طی مراسمی با حضور فرمانده حوزه 361 و شورایاران محله ولی آباد با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

پایگاه شهید خشنودزاده با تاسی به رهنمود رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه امر به ورزش را امر به معروف می دانند و با هدف ایجاد فضای رقابت سالم و تشویق و ترغیب نونهالان و نوجوانان در امر تحصیل تهذیب ورزش به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی می کند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز