خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش فدراسیون کاراته را از بلاتکلیفی نجات دهد؛

نعمتیان: اعتماد به جوانان باعث موفقیت در مسابقات جهانی شد/ باید از حالا برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۴۲

قهرمان سابق کاراته کشور گفت: تیم ملی با همدلی و اعتماد به جوانان نتایج تاریخی در مسابقات جهانی اتریش کسب کرد.

به گزارش ایلنا، «حمید نعمتیان» در مورد عملکرد تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: تیم ملی نتایج تاریخی و بسیار خوبی کسب کرد که در تاریخ کاراته کشورمان بی سابقه بود.

وی افزود: به غیر از مسائل فنی که بازتاب بسیار خوبی در کل تیم داشت، از نظر روحی و روانی نیز بر روی ملی پوشان کار شده بود.

کارشناس ارشد مدیریت ورزش ادامه داد: کادر فنی و شخص سید « شهرام هروی » به جوانان اعتماد کردند و تیمی همدل ساخته بودند.

مدیر اوقات فراغت سازمان ورزش شهرداری تهران٬ با بیان این که باید این نتایج را حفظ  کرد، یادآور شد: موفقیت های اخیر کاراته ایران هم یک فرصت است هم یک تهدید. باید از حالا برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم و البته در دوره بعدی رقابت های کاراته قهرمانی جهان نیز این افتخارات را حداقل حفظ کنیم.

نعمتیان در ادامه به وضعیت کنونی فدراسیون کاراته اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در مسابقات آینده به خصوص المپیک ۲۰۲۰ باید هرچه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون کاراته مشخص شود. فدراسیون رئیسی مقتدر و برنامه محور می خواهد که اهالی کاراته نیز با وی همسو باشند.

وی افزود: متاسفانه در این چند سال تغییرات زیادی در راس فدراسیون شاهد بوده‌ایم که حواشی و استرس را به کل خانواده کاراته به ویژه تیم ملی منتقل کرده است.

قهرمان سابق کاراته ایران در پایان خاطر نشان کرد: ضمن تبریک به دکتر « سلطانی فر» امیدوارم ایشان هرچه زودتر فدراسیون های بلاتکلیف از جمله کاراته را از این وضعیت خارج کنند تا در سایه مدیریتی باثبات و برنامه محور بتوانیم هم نتایج خوب اخیر را در مسابقات جهانی دوره بعد تکرار کنیم و هم در اولین حضور رشته کاراته در المپیک ۲۰۲۰ در این رقابت ها نیز عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز