خبرگزاری کار ایران

در پی‌تغییرات اخیر وزرای دولت مطرح شد؛

گمانه‌زنی برای سکانداری سازمان میراث فرهنگی کشور

به‌دنبال تغییرات اخیر در کابینه دولت تدبیر و امید، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره جایگزینی نفرات جدید در 3 وزارتخانه دولت مطرح می شود.

به گزارش‌ایلنا، پس از گمانه زنی‌هایی درباره اینکه مسعود سلطانی‌فر می‌تواند برای وزارت ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد بگیرد و بر مسند وزارت باقی بماند، گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی وی مطرح می شود.

مرتضی طالع ماسوله از دانش‌آموختگان دکترای مدیریت توسعه با گرایش روابط بین‌الملل از دانشگاه ژنو سوئیس و از بنیانگذاران سازمان ایرانگردی و جهانگردی، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی کشور است.

طالع ماسوله یکی از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی کشور است که در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب توریسم سابقه طولانی دارد.

طالع ماسوله، سابقه طولانی در امر پژوهش و مدیریت‌های گوناگون در سطح ملی و ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ با دولت تدبیر و امید در سطوح عالی، مشاور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون دفتر تدوین استانداردهای فنی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری و مسئول خانه‌های گردشگری کشور و تدریس در دانشگاه‌های معتبر کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین دارای ارتباطات گسترده در خارج از کشور و روحیه کاملا جهادی است و پویایی و بهره‌وری و تلاش‌های بی وقفه پرسنل یکی دیگر از خصوصیات ایشان به شمار می رود.

باید دید در میان گزینه های مطرح، دولت تدبیر و امید کدام گزینه را برای رای اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد.

کد خبر : ۴۲۲۳۹۹