خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آستان حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود؛

ری در تدارک برگزاری همایش بزرگ ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۵۰۲

همایش بزرگ ایثارگران با حضور ایثارگران و شخصیت های کشوری و لشگری پانزدهم آبان ماه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برگزاری مطلوب این مراسم بزرگ در نخستین جلسه شورای خانه ایثارگران جنوب استان تهران که در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشاور عالی و مدیرخانه ایثارگران جنوب استان تهران در خصوص‌تشکیل نخستین جلسه خانه ایثارگران جنوب استان تهران گفت: این خانه با هدف حمایت از ایثارگران، خانواده های شهدا، آزادگان و رزمندگان در شهرستان‌های ورامین، قرچک، پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم، فشافویه، بهارستان، حسن آباد قم، باقرشهر، کهریزک، شهریار و جنوب استان تهران تشکیل شده است.

اکبر حیدریان اظهار داشت: در این جلسه در رابطه برگزاری مطلوب همایش بزرگ ایثارگران در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا هماهنگی های لازم در این رابطه انجام شود. ضمن آنکه در این رابطه فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه 20، تمهیدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم نیز همکاری و حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: خانه‌ایثارگران، نهادی مردمی است که زیرنظر مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگران فعالیت می‌کند و در همه استان‌های کشور دفتر دارد که راه اندازی نمایندگی این نهاد را در شهرری (جنوب استان تهران) را به فال نیک می گیریم.

حیدریان ادامه داد: بنیاد شهید به جانبازان، 5 درصد، 10 درصد و خدمات آنچنانی ارایه نمی دهد و به همین دلیل خدمات ما نیز بیشتر در بخش درمانی و رفاهی به این عزیزان خواهد بود و ضمن آنکه خدماتی را نیز برای رزمندگان در نظر گرفته است. در مجموع خانه ایثارگران با هدف رسیدگی به مشکلات این خانواده ها و عزیزان راه اندازی شده است.

در این جلسه  همچنین احکام  آقایان محسن حسن‌پور ، محمد حاج ابوالقاسمی، خسرو ابوفاضلی، یدالله صفری، سید محمود موسوی، اسماعیل موسوی، سید محمد حسینی، سید کاظم خرمدره، سیدحسین خرمدره، احسان عباسی، غلامعلی الانچری، مهدی بی باک، خانم سلیم زاده و خانم خوش نظر به عنوان اعضای خانه ایثارگران جنوب استان تهران توسط اکبر حیدریان مشاورعالی‌دبیرکل و مدیرخانه ایثارگران جنوب استان تهران اعطا  شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز