خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی ری به ایلنا خبر داد:

اختصاص اعتبار 8 میلیاردی برای عمران بخش روستایی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۵۳

بخشدار مرکزی شهرستان ری حجم اعتبارات اختصاص یافته در سال گذشته در حوزه روستایی این بخش را بالغ بر 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه به همت دولت تدبیر و امید و پیگیری های شخص فرماندار شهرستان ری، اعتبارات خوبی برای این بخش اختصاص یافته است.

« حشمت اله پورمهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این اعتبارات به توسعه و عمران روستاهای اسلام آباد، سیمان تهران، امین آباد، صالح آباد شرقی اسلام آباد نظامی و غنی آباد اختصاص یافته است.

پورمهدوی با اشاره به وجود روستاهای کمتر توسعه یافته و محروم در حوزه بخش مرکزی شهرستان ری اظهار داشت: متاسفانه با وجود فاصله کمتر از 3 کیلومتری این روستاها با پایتخت، اهالی این روستاها همچون کوره فرنگی، الیمون، عمادآور و...هنوز از کمبود امکانات و اعتبارات رنج می‌برند که با تاکید اخیر فرماندار شهرستان‌ری، مقرر شده است مشکلات این قبیل از روستاها در بازدید بین بخشی مدیران شهرستان از آنها کاهش و مرتفع شود.

وی بروز این مشکلات را ناشی از عدم استقرار دهیاری در این روستاها برشمرد و خاطر نشان کرد: بزوی مراحل نهایی تصویب طرح هادی و راه‌اندازی دهیاری در روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی به پایان رسیده و با تخصیص اعتبارات لازم، زنگ عمران و آبادانی در این روستاها نواخته خواهد شد.

نماینده عالی دولت در بخش‌ مرکزی شهرستان ری از افتتاح قریب الوقوع دهیاری‌ روستای‌ اندرمان( امامزاده ابوالحسن(ع) خبر داد و گفت: اهالی روستاهای دیگر بخش مرکزی نیز بزودی شاهد افتتاح سایر دهیاری های این بخش خواهند بود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز