خبرگزاری کار ایران

افشاگری رسانه های شهرری کار دست شان داد!!

بی‌توجهی شورای شهر باقر شهر نسبت به خبرنگاران

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باقر شهر با انتقاد از بی‌توجهی اعضای این شورا به خبرنگاران گفت: متاسفانه لایجه تجلیل از خبرنگاران در این شورا مطرح نشد و ما شرمنده همه اصحاب رسانه، خبرنگاران و مطبوعات شدیم.

«حسن دارابی» گفت: یک ماه قبل از فرارسیدن روز خبرنگار، «سعید استاد فرج» شهردار باقرشهر، لایحه‌ای را مبنی بر برگزاری مراسم تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران به شورای شهر ارسال کرد که متاسفانه این لایحه در جلسات شورا مطرح نشد و ما شرمنده تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران و مطبوعات شدیم.

وی اظهار کرد: این قشر به خودی خود مظلوم هستند و نباید مغرضانه با آنها برخورد کنیم. خبرنگاران قشری از جامعه هستند که بدون هیچ چشم داشتی به رسالت خود ادای دین می‌کنند و همین جا اعلام می‌کنم که این حقیر خاک پای تک تک خبرنگاران هستم و عرق شرم بر رخسار داشته و امیدوارم بتوانم جبران این اقدام ناشایست را به عمل آورم.

این عضو شورای اسلامی شهر باقرشهر ادامه داد: متاسفانه عدم اطلاع رسانی از امورات و اقدامات باعث بروز بسیاری از مشکلات می‌شود و اگر به مردم نگوئیم که چه کرده ایم و چه اقداماتی را انجام داده‌ایم، مشکلات دوچندان می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند کسانی که بر صندلی نمایندگی تکیه زده‌اند تا چه حد به فکرشان بوده‌اند و آگاهی و دانستن حق مسلم تک تک شهروندان بوده و این رسالت به عهده خبرنگاران و رسانه‌هاست.

دارابی خاطرنشان کرد: این وظیفه دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله شوراهای اسلامی است که با رسانه‌ها، مطبوعات و اصحاب رسانه ارتباط برقرار کنند و از سوی دیگر خبرنگارانی به عنوان مظلوم‌ترین قشر در جامعه، باعث دیدن می‌شوند اما خودشان دیده نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: شاید در سال یک روز از آنها سخن به میان می‌آید و آن یک روز، هفدهم مرداد ماه "روز خبرنگار" است، روزی که باید از آنان تجلیل شود و بر قلم نوشتنشان بوسه زد و در مقابلشان تعظیم کرد.

کد خبر : ۴۰۳۲۶۹