خبرگزاری کار ایران

با برپایی جشن گلریزان صورت گرفت؛

آزادی 30 زندانی مالی با کمک صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد

به همت هیات آماتوری ورزش کارگری شهرستان ری و با مشارکت حوزه قضایی بخش فشافویه، اولین جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد این بخش صبح امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین استیری، امام جمعه، احمد صابری، بخشدار و زارع‌پور، رییس حوزه قضایی بخش فشافویه حضور داشتند، صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد و تعدادی از خیرین و اصناف شهر حسن آباد، مقدمات آزادی ۳۰ نفر از زندانیان با محکومیت مالی را فراهم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین استیری، امام جمعه بخش فشافویه در این مراسم با اشاره به اینکه این مراسم در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان برپا شده است به تشریح و تبیین دعای این روز پرداخت و با اشاره به وجه تشابه مضامین این دعا و مراسم گلریزان گفت: براساس آیات قرآنی، انجام کار خیر و عمل صالح موجب نزول رحمت الهی، افزایش محبوبیت و رستگاری فرد خیر می‌شود.

وی با توصیه افراد به رعایت تقوای الهی اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین مراسم‌هایی فقط در ماه مبارک رمضان نبوده و در طول سال تداوم یابد.

زارع‌پور، رییس حوزه قضایی بخش فشافویه نیز با اشاره به اقدامات قضایی صورت گرفته در این بخش از برنامه ریزی در خصوص تشکیل انجمن حمایت از زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با استفاده از فرصت و ظرفیت‌های موجود، زمینه کمک مردم به همنوعان آن‌ها را فراهم آوریم.

داود ولی، رییس هیات آماتوری ورزش کارگری شهرستان ری نیز در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از فعالیت‌های این هیات ارایه کرد.

کد خبر : ۳۸۶۷۷۵