خبرگزاری کار ایران

باحضور در این بخش صورت گرفت

وعده وزیر اطلاعات بر انتقال مشکلات بخش فشافویه به اعضای دولت

وزیر اطلاعات در دیدار با تعدادی از اهالی بخش فشافویه وعده داد مسایل و مشکلات این بخش را به وزرای مربوطه در کابینه منتقل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ظهر امروز در دیدار با مردم شهر حسن آباد گفت: آشنایی و تردد من به شهر حسن آباد به  سال‌ها پیش باز می‌گردد و با توجه به شناخت خود از منطقه و اهالی شریف این منطقه، می‌توان گفت که شهر حسن آباد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از آن به صورت مطلوب استفاده کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه جاری تاکید کرد:  با توجه به نام‌گذاری امسال به نام همدلی و هم‌زبانی، در حال حاضر تمامی جریان‌های سیاسی کشور درباره انتخابات جمعه آینده فعال بوده و کشور در در امنیت کامل انتخاباتی به سر می‌برد و آرامش توام با نشاط و شادابی بر فضای کشور حاکم است.

حجت الاسلام علوی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امسال در حالی جشن انقلاب برپا شد که کشورهای بزرگ جهان در برابر قدرت ایران اسلامی زانو زدند و حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناختند.

این عضو کابینه اظهار کرد: با وجود کاهش قیمت نفت و فروش و صادرات آن، دولت تدبیر و امید در حال رفع مشکلات و ایجاد نشاط و امید در کشور است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: آغوش دولت برای پذیرش تمامی نیروهای معتقد به نظام  و ولایت فقیه باز است و برای دولت، بکارگیری نیروها براساس دسته بندی‌های جناحی و سیاسی مطرح نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری  انتخابات هفتم اسفند ماه را بسیار حساس  و مهم ارزیابی کرد و خواستار حضور و مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات شد.

کد خبر : ۳۴۸۵۳۸