خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک

روابط عمومی‌ها ظرفیتی برای حضور گسترده مردم در انتخابات هستند

فرماندار قرچک: بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات از وظایف روابط عمومی‌هاست به این معنی که شور و نشاط انتخابات را در جامعه ایجاد کنند.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک اظهار کرد: بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات از وظایف روابط عمومی‌هاست به این معنی که شور و نشاط انتخابات را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، مسعود مرسلپور  صبح امروز در همایش "صلابت حضور در انتخابات و نقش روابط عمومی‌ها" که با حضور علیرضا مهدوی شاهرودی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد، افزود: روابط عمومی نقش اساسی و حساسی در تمامی عرصه‌ها به خصوص انعکاس اخبار و اطلاعات دارد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی‌ها دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است، بیان کرد: در انتخابات باید بستر و شرایط برای حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

مرسلپور با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید به دور از هرگونه حاشیه‌سازی فعالیت کنند و از تبلیغ له یا علیه کاندیداها بپرهیزند، ادامه داد: مسئولان روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی‌هایی که در آستانه انتخابات دارند به نقش پررنگ مردم در تمامی عرصه‌ها بپردازند و از این مهم غفلت نکنند.

کد خبر : ۳۴۶۶۷۲