خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بخش قلعه نو شهرری برگزار شد

برای اولین بار، راهپیمایی باشکوه22 بهمن در بخش قلعه نو با حضور گسترده مردم و اهالی این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، مردم ولایت‌مدار بخش قلعه نو همگام با دیگر اقشار مختلف کشور، با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن  با سر دادن شعارهایی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب، بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر مسعودپور، معاون سازمان بازرسی کل کشور در جمع راهپیمایان 22 بهمن قلعه نو، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح وقایع و اتفاقات دوران قبل از انقلاب پرداخت و گفت: حکومت شاهنشاهی دست نشانده قدرت‌های بزرگ آن زمان بود و محمدرضا شاه پهلوی هیچ اختیاری از خود در اداره حکومت نداشت.

وی با اشاره به روایات قرآنی در خصوص گرامی‌داشت و یادآوری روزهای مهم توسط مردم افزود: حکمت و نشانه بزرگ یادآوری این روزهای حماسی و تاریخی، تاکید بر رعایت اصول اولیه دست یابی به این رخدادها و تبیین علل وقوع انقلاب‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: علت دشمنی امروز قدرت‌های بزرگ دنیا با جمهوری اسلامی ایران، عدم نفوذ آنها بر مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است که به دلیل اعتقاد والای مردم میهن مان به نقش ولایت فقیه و باورهای دینی‌شان  شکل گرفته است.

این گزارش حاکی‌ست در پایان راهپیمایی، قطعنامه 13 بندی این راهپیمایی صادر شد.

همچنین در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بخش قلعه نو، بازارچه ای از محصولات دستی اهالی این بخش و همچنین غرفه‌های عرضه خدمات فرهنگی توسط شورای اسلامی،دهیاری‌ها و حوزه مقاومت بسیج این بخش ایجاد شده بود.

کد خبر : ۳۴۶۲۴۷