خبرگزاری کار ایران

هدفگذاری ما برای سال آینده است؛

فتحی: بدون ملی‌پوش و ستاره در لیگ ووشو شرکت کردیم

مربی تیم ملی ووشو در بازی‎‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو گفت: آمده‌ام تا به تیم جوان و بی‌ادعای شینگ یی چوآن در لیگ کمک کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با تصمیم مسئولان تیم شینگ یی چوآن (عمران اریکه) که در لیگ برتر ووشو حضور دارد، فرهاد فتحی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره پذیرش پیشنهاد مربیگری این تیم در لیگ برتر ووشو خاطرنشان کرد: من در اولین دوره لیگ در سال ۸۴ سرمربی تیم دانشگاه آزاد بودم و بعد از آن و در دوره‌های بعدی مسابقات لیگ٬ وظیفه هدایت تیم‌های نفت و فولاد ماهان را نیز برعهده داشتم. به همین جهت استاد رضا اسکندری به من پیشنهاد داد که در خدمت تیم‌شان باشم و بنده نیز قبول کردم.

مربی موفق ووشوی استان البرز در مورد شرایط تیم شینگ یی چوآن افزود: این تیم بسیار جوان است که از ورزشکاران و مربیان خود سبک شینگ یی چوآن تشکیل شده است. ما در این تیم ملی پوش و ستاره نداریم. اما همه اعضای تیم یکدل و متحد هستند تا نتایج خوبی در لیگ بگیرند.

مربی پیشین تیم ملی ووشو ادامه داد: برخلاف برخی تیم‌های لیگ که هزینه‌های زیادی کرده‌اند٬ ما از هیچ‌گونه اسپانسری برخوردار نیستیم. با این حال بچه‌ها مصمم هستند تا حداقل جزو چهار تیم گروه ۲ لیگ قرار بگیریم.

فتحی با بیان اینکه هدف‌گذاری مجموعه شینگ یی چوآن برای سال آینده است٬ یادآور شد: به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم مهره‌های خوبی جذب کنیم. حتی بچه‌ها هزینه رفت و آمدشان را خودشان می‌پردازند. از این رو امسال به ایستادن روی سکوهای اول تا سوم فکر نمی‌کنیم٬ اما سال آینده با قدرت و برای کسب یکی از عناوین برتر وارد لیگ خواهیم شد.

کد خبر : ۳۳۸۸۶۱