خبرگزاری کار ایران

فرماندار ری؛

امروز برای آبادانی کشور به روحیه دوران دفاع مقدس نیاز داریم

کد خبر : ۲۲۷۹۵۱

امروز ما به آن روحیه، با رویکرد کار و تلاش با عزم ملی و مدیریت جهادی برای ساختن و آبادنی کشور نیاز داریم.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از داشتن روحیه ایثار، شهادت و از خود گذشتگی به عنوان رمز پیروزی نظام در ۸ سال دفاع مقدس یاد و تصریح کرد: امروز ما به آن روحیه، با رویکرد کار و تلاش با عزم ملی و مدیریت جهادی برای ساختن و آبادنی کشور نیاز داریم.

هدایت اله جمالی‌پور در دیدار کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید حنظله، فرمانداری ویژه شهرستان ری، طی سخنانی اظهار داشت: با نگاهی به گذشته و تطبیق آن با حال متوجه می‌شویم که ما با برخی از اصول بنیادین انقلاب از قبیل ساده زیستی، اخلاق مداری، تقوا، احسان به یکدیگر و کار و تلاش مضاعف فاصله گرفتیم و رفاه طلبی بیش از حد در ما رسوخ کرده است. که آثار این رفاه طلبی تنبلی، کم کاری و عقب افتادگی کشور شده است.

وی در ادامه افزود: امروز شیوه و روش مبارزه و جهاد ما تغییر کرده است و ما برای توسعه و پیشرفت به جهاد اقتصادی و علمی نیاز داریم. لذا همه ما باید به روحیه کار و تلاش شبانه روزی برای ساختن آیندهٔ بهتر برای خودمان و فرزندانمان مسلح بشویم.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ری بیان داشت: دولت تدبیر و امید در طول مدتی که توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته است، سعی کرده از حاشیه‌ها فاصله بگیرد و وقت خود را صرف خدمت به مردم کند، در این راه با بهره گیری از ارشادات مقام معظم رهبری و توجه به مطالبات مردمی در چارچوب‌های سیاست‌های کلان نظام از همهٔ نظرات کار‌شناسان دلسوز و متخصصین عالم استفاده کرده است.

جمالی‌پور با اشاره به تدبیر دولت در عرصه سیاست خارجی خاطر نشان کرد: سیاست حکیمانه دولت در موضوع هسته‌ای و کلا سیاست خارجی که در چارچوب منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است، باعثشد برای اولین بار دشمنان ما اذعان کنند که ایران کشوری متعهد است و به تعهداتش در مذاکرات پایبند بوده و جامعه جهانی، متوجه حقانیت ایران و بی‌ارادگی کشورهای ۵ + ۱شد و این پیروزی بزرگی برای ما در صحنه جهانی بود که این پیروزی در سایه حمایت مقام معظم رهبری همکاری و همدلی همهٔ قوا و نیز نخبگان و دلسوزان نظام حاصل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز