خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در جامعه درک نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۳۳

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در جامعه درک نشده است، گفت: توسعه روابط عمومی برای ترویج فرهنگ ارتباطات و گسترش فن‌آوری اطلاعات در جامعه ضروری است.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در جامعه درک نشده است، گفت: توسعه روابط عمومی برای ترویج فرهنگ ارتباطات و گسترش فن‌آوری اطلاعات در جامعه ضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباط دوسویه بین سازمان‌ها و مردم، با فعالیت حول سه محور اصلی آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی و تبادل اندیشه می‌تواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان موثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود تا زمینه ایجاد تفاهم و هم اندیشی بین مسئولان و مردم را فراهم سازد و تصمیم گیری‌ها را به سمت منافع عمومی و مصالح نظام سوق دهد.

وی افزود: نگاهی به کارکردهای روابط عمومی و نقش ارتباطات در کسب اطلاع از یکسو و انتشار آن از سوی دیگرحاکی از آن است که هنوز جامعه ما علیرغم گام برداشتن در مسیر توسعه تکنولوژی نتوانسته است، اهمیت و کارآمدی روابط عمومی و جایگاه و کارکرد آنرا در ایجاد ارتباط به خوبی درک کند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان رباط کریم تصریح کرد: در عصر ارتباطات نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی نشان ازنیازی است که جامعه بزرگ ایران اسلامی به شتاب بخشیدن و توجه به مفاهیمی است که در اوج اشاعه و توسعه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نتوانسته در کشورهمگام و همراه با آن نقش آفرینی کند.

سلیمان‌پور با بیان اینکه امروزه بدون داشتن یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، هیچ ارگان یا سازمانی نمی‌تواند آن گونه که باید اهداف خود را بشناساند گفت: پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک، متین و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط از اهداف بارز روابط عمومی و اطلاع رسانی هستند.

فرماندار شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه ارتباطات و فضای آزاد اطلاع رسانی نوید بخش آینده‌ای بهتر برای روابط عمومی‌ها و فعالان عرصه ارتباطات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز