خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هدفمندسازی یارانه ها در قرچک تاکید کرد:

ضرورت فرهنگسازی در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۴۵

فرماندار و رئیس ستاد هدفمندسازی یارانه ها در شهرستان قرچک اظهار داشت: فرهنگ سازی در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از سوی مسوولین ضروری است.

ایلنا: فرماندار و رییس ستاد هدفمندسازی یارانه ها در قرچک بر ضرورت فرهنگ سازی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تاکید کرد.

به گزارش " ایلنا "، " علی صادقی " ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها که با حضور معاونان فرماندار و کلیه مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان قرچک برگزار شد، افزود: اگر بخواهیم رشد اقتصادی کشور مطابق با سند چشم انداز ۲۰ ساله ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری به هشت درصد برسد و حائز رتبه اول در سطح منطقه باشیم، راهی جز توزیع یارانه ها به صورت هدفمند در کشور نبود در این راستا این امر با واقعی کردن قیمت حاملهای انرژی کلید خورد و مرحله اول هدفمندی از سال ۸۹ با پرداخت نقدی به حدود ۷۰ میلیون نفر آغاز شد.

دولت تدبیر و امید مصمم به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هاست

وی بیان کرد: امروز نیز دولت تدبیر و امید مصمم است مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها را اجرا کند که اجرای صحیح و کامل آن نیز منوط به تدبیر مدیران شهرستانی و استانی و همکاری مردم فهیم کشور است.

رئیس ستاد هدفمندسازی یارانه ها در شهرستان قرچک اضافه کرد: ۳۵ سال است که کشور ما به دلیل اینکه می خواهد مستقل باشد، مورد هجمه بیگانگان واقع شده، استقلال مملکت هزینه دارد و تا به امروز این هزینه ها با خون هزاران شهید پرداخت شده به همین منظور بایستی تک تک مسئولان و مردم از خون گرانبهای شهدا حراست و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه بر علیه ایران موجب شده تا مصرف انرژی در این کشور افزایش یابد، این مصرف بایستی بهینه شود و ما در این راستا وظیفه مضاعف داریم.

ضرورت فرهنگسازی در اجرای مرحله دوم هدفمندی

صادقی تأکید کرد: وظیفه همه مسئولان در وهله اول فرهنگسازی است، گرچه مردم همیشه یار و یاور نظام بوده اند و تمام شرایط را بخوبی درک می کنند اما در این راستا نیاز است مدیران با اقشار مختلف مردم نشست داشته باشند و آنها را از اهداف اجرای مرحله دوم این طرح آگاه کنند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: اگر مردم کشور ما بتوانند در مصارف خود ۲۰ درصد صرفه جویی داشته باشند، بسیاری بحران های پیش رو بخوبی مرتفع خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز