خبرگزاری کار ایران

نشست بانوان نصیر شهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی

کد خبر : ۱۴۶۰۸۰

در این نشست که با حضور امام جمعه، شهردار واعضای شورای اسلامی وتعدادی از بانوان فعال نصیر شهر در خصوص آسیبهای اجتماعی در حیطه بانوان، در محل سالن اجتماعات شهرداری نصیر شهر برگزار شد.

نشست بانوان نصیر شهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیر شهر این نشست که با حضور امام جمعه، شهردار واعضای شورای اسلامی وتعدادی از بانوان فعال نصیر شهر در خصوص آسیبهای اجتماعی در حیطه بانوان، در محل سالن اجتماعات شهرداری نصیر شهر برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ابتدا خدایی امام جمعه نصیر شهر به ایراد سخنانی در مورد انقلاب اسلامی و برکات آن پرداخت و افزود: هم اینک فرصت خوبی برای بانوان فراهم شده است تا در تمام حیطه‌های اجتماعی مورد علاقه خود شرکت بکنند چرا که در دوره ستمشاهی و قبل از آن در ایران به زنان اجازه داده نمی‌شد که از خانه‌های خود بیرون بیایند چه رسد به اینکه بخواهند درعرصه‌های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند.
در ادامه برخیاز اعضای شورای شهر قاسمی، مقیمی، تیمور‌پور و اصغری نقطه نظرات را در مورد دستور جلسه بیان کردند.
سپس شهردار نصیر شهر از افتتاح پارک ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد و اذعان داشت: تمام تلاش خود را جهت رفاه حال شهروندان واز جمله بانوان بکارخواهند گرفت.
در این نشست مشاور شهردار در امور بانوان نیز به روند رو به رشد بانوان نصیر شهر در همه حوزه‌ها ‌ها اشاره کرد وافزود: اگر مسئولین نصیر شهر اهتمام ویژه‌ای به امور بانوان و خانواده داشته باشند این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت.
محور‌های گفتگوی این نشست، محدودیت‌هایی که زنان و دختران نصیر شهر برای فعالیت در جامعه دارند، لزوم بهبود شرایط محبطی نصیر شهر برای رفت وآمد دانش آموزان دختر، عدم آگاهی خانواده‌ها در نصیر شهر از آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد به ویژه در بین دختران نوجوان، پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی در مورد اعتیاد برای خانواده‌ها، لزوم اطلاع رسانی در حیطه‌های مختلف به بانوان از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی در دسترس، لزوم تشکیل کار گروه تخصصی بانوان در نصیر شهربوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز