خبرگزاری کار ایران

سه گانهٔ «گارت نیکس» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۱۷

رمان سابریل از مجموعه «رمان‌های سه گانهٔ پادشاهی کهن» در نوبت اول چاپ، روانه بازار کتاب شد.

یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده از سوی مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه رمان‌های سه گانهٔ پادشاهی کهن «گارت نیکس» است که مخاطبان خود را با آرمان‌های انسانی به کمک مفاهیم غریب و شگفت‌انگیز افسانه‌ها آشنا می‌سازد.

به گزارش ایلنا؛ رمان سابریل از مجموعه «رمان‌های سه گانهٔ پادشاهی کهن» در نوبت اول چاپ، روانه بازار کتاب شد.

سابریل دختری است که در لحظات اولیۀ عمر خود، درست در بدو تولد، وارد رودخانه مرگ شده و تا نزدیک اولین دروازه نیز رفته و بازگشته، اما این ربطی به توانایی او برای عبور خود خواسته از سدّ بین مرگ و زندگی ندارد، زیرا سابریل دختر اَب هورسن، محافظ مرگ است و اما اَب هورسن گم شده است.

اساطیر و افسانه‌ها، پدیده‌های شگفت‌انگیزی هستند که توان بیان دور‌ترین مفاهیم روان‌شناسی را دارند و می‌توانند آن را به بهترین شکل بیان کنند.

در تمام افسانه‌ها و قصه‌های کهن، موجوداتی وجود دارند که چیزی میان انسان و فرشتگان هستند و دارای قدرت‌های ماورایی می‌باشند. این موجودات قدرت‌های خارق‌العاده خود را اکثراً در دوران کودکی به دست آورده‌اند؛ یعنی در زمانی که این قدرت برای خود آن‌ها نیز ناشناخته بوده.

در این گونه قصه‌ها با تولد فرزندی که توانایی‌های ناشناخته‌ای دارد، موجود دیگری از بین می‌رود، که معمولاً این فرد مادر اوست. در این صورت او در شرایطی بزرگ می‌شود که بر اثر آن توانایی‌های او رشد کرده و از آن‌ها برای نبرد با تیرگی و پلیدی و رشدِ روشنی و پاکی استفاده می‌کند.

در قسمتی از کتاب این طور آمده: «سابریل به ندرت به زندگی حقیقی در پادشاهی کهن می‌اندیشید و دیگر قصه‌های قدیمی و خاطراتی گنگ از هنگامی که همراه کوچیان در آنجا می‌زیست، به ذهنش هجوم می‌آورد. اَب هورسن افسونگری توانمند بود اما حتی او نیز…»

پیمان اسماعیلیان، مترجم این کتاب توانسته با ترجمه روان و خوب خود ارتباط مناسبی میان دنیای شگفت قصه و مخاطبان دوره معاصر آن برقرار کند.

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «سابریل» از سری کتاب‌های «رمان‌های سه گانهٔ پادشاهی کهن» در ۵۳۶ صفحه و تیراژ ۱۱۰۰ نسخه به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان، به علاقه‌مندان داستان‌های اسطوره‌ای عرضه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز