خبرگزاری کار ایران

داوود موسایی:

کسانی که هیچ خبری از درون اتحادیه ندارند درباره آن نظر می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۰۳

موسایی با ابراز رضایت از عملکرد هیات رئیسه اتحادیه ناشران و کتابفروشان؛ نظرات مخالف را صحبت‌هایی کلی و ازطرف کسانی دانست که اطلاعی از درون این مجموعه ندارند.

برخی عادت کرده‌اند مسائل کلی را بیان کنند و از بیان مشکلات و کاستی‌های این مجموعه به طور مشخص صرف‌نظر می‌کنند. این افراد از درون مجموعه هیچ خبری ندارند و با‌این‌حال درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

داوود موسایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: صحبت کردن درباره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان در زمانی نزدیک به زمان انجام انتخابات این اتحادیه می‌تواند حساس برانگیز باشد. بهتر است سکوت کنیم.

مدیر انتشارات فرهنگ معاصر با خوب ارزیابی کردن عملکرد هیات رئیسه کنونی، تصریح کرد: به تناسب شرایط و روی کار بودن دولت دهم، عملکرد این هیات رئیسه قابل دفاع است و بیش از این انتظاری از این اتحادیه نمی‌رود.

موسایی در پاسخ به این پرسش که وظیفه اتحادیه ناشران و کتابفروشان چیست، گفت: وظیفه اصلی این اتحادیه سازماندهی امور صنفی نشر و کتابفروشی است که شامل تمام انتشاراتی‌ها، فروشگاه‌های کتابفروشی و لوازم‌التحریر می‌شود.

وی در ادامه افزود: رابطه اتحادیه و وزارتخانه با محوریت همکاری است. استقلال این اتحادیه در‌مقابل وظایفی که برعهده دارد غیرقابل چشم‌پوشی است.

درباره اظهارنظرات ضد‌‌و‌نقیض درباب عملکرد اتحادیه، موسایی این اظهارات را از بی‌خبری افراد از فضای داخل مجموعه دانست و گفت: برخی عادت کرده‌اند مسائل کلی را بیان کنند و از بیان مشکلات و کاستی‌های این مجموعه به طور مشخص صرف‌نظر می‌کنند. این افراد از درون مجموعه هیچ خبری ندارند و با‌این‌حال درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

اعضای هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، هر چهار سال یک­ بار از میان اعضای صنف انتخاب می­‌شوند. هنوز زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای حضور در این انتخابات از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و زمان برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز