خبرگزاری کار ایران

نکوداشت پیشکسوتان و هنرمندان جامعه کارگری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۸۷

در مراسمی با حضور وزرای کار و ارشاد، نمایندگان مجلس، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هنرمندان حوزه سینما، تأتر و موسیقی و اهالی شعر و ادب، از پیشکسوتان و هنرمندان جامعه کارگری در هفته کارگر تجلیل می‌شود.

به مناسبت هفته کارگر و با حضور وزرای کار و ارشاد اسلامی؛ آیین نکوداشت پیشکسوتان و هنرمندان جامعه کارگری برگزار می‌شود.

این مراسم در چهارمین روز از هفته کارگر که با عنوان " کارگر، فرهنگ، کرامت و نشاط اجتماعی " نامگذاری شده است برگزار و طی آن شماری از پیشکسوتان جامعه کارگری در عرصه‌های مختلف و همچنین کارگران هنرمند معرفی و تقدیر خواهند شد.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان جامعه کارگری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی، محسن سرخو از فعالان تشکیلات کارگری و عضو شورای شهرتهران، محمد ربیعی رییس دانشگاه کار، موالی زاده معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شماری از هنرمندان و جمعی ازاهالی فرهنگ و ادب حضور خواهند داشت.

این مراسم روز دوشنبه(هشتم اردیبهشت)؛ ساعت ۱۶ در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی، ساختمان شماره ۲ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سالن تلاش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز