خبرگزاری کار ایران

بخشی از دسته نوشته‌های جلال آل‌احمد پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۱۶

بخشی از دست نوشته‌های جلال آل احمد که مربوط به سالهای پیش از انقلاب اسلامی است برای اینکه از دسترس ساواک دور بماند توسط سیمین دانشور پنهان شده بودند که اینک توسط خواهر سیمین دانشور و همسر او پیدا شده اند.

بنابه گفته‌ی خواهر سیمین دانشور، ویکتوریا دانشور و همسر او پرویز فرجام بخشی از دست‌نوشته‌های منتشر نشده‌ی جلال آل‌احمد به تازگی در خانه‌ی او پیدا شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بخشی از دست نوشته‌های جلال آل احمد که مربوط به سالهای پیش از انقلاب اسلامی است برای اینکه از دسترس ساواک دور بماند توسط سیمین دانشور پنهان شده بودند که اینک توسط خواهر سیمین دانشور و همسر او پیدا شدهاند.

این دست‌نوشته‌ها شامل چند دفترچه‌ی یادداشت روزانه و چندین صفحه وصیت‌نامه‌هایی‌ست که جلال آل‌احمد پیش از سفر حج خطاب به شمس آل احد، سیمین دانشور و پرویز داریوش نوشته بود. بنابرگفته‌ی پرویز فرجام این یادداشت‌ها حجم قابل توجهی دارند و به زودی برای گرفتن مجوز انتشار به وزارت ارشاد فرستاده می‌شوند.

قابل ذکر است که این یادداشت‌ها فقط بخشی از دست‌نوشته‌های جلال‌آل‌احد است که به گفته‌های خانواده‌اش سالها پیش ناپدید شده‌اند و آنها امیدوارند بقیه‌ی دست نوشته‌های آل‌احمد را نیز بیابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز