خبرگزاری کار ایران

اعلام شرایط و ضوابط این مسابقه اعلام شد؛

زیباترین کتاب ایران برگزیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۶

انتشارات شباویز به عنوان نماینده‌ی ملی " بنیاد هنر کتاب‌آرایی آلمان "، در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز عهده‌دار انتخاب " زیباترین کتاب " ایران برای شرکت در این مسابقه جهانی شده است.

ایلنا: نشر افراز از علاقه‌مندان دعوت کرده یک نسخه از کتاب‌های واجد شروط زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۷ آذرماه به دفتر انتشارات ارسال کنند.

به گزارش ایلنا؛ این ضوابط که از سوی نشر افراز مشخص شده‌اند، عبارتند از:

۱ - کتاب‌ها باید از دی‌ماه ۱۳۹۰ به بعد منتشر شده باشند.

۲ - کتاب‌ها باید اصالتا ایرانی باشند و از نظر گرافیک، طراحی، تصویرگری و به طور اخص زیبایی کلی قابلیت ارایه در این مسابقه‌ی بین‌المللی را داشته باشند.

۳ - عنوان، ناشر، نویسنده، طراح، تصویرگر، چاپخانه، تاریخ انتشار و قسمت کتاب‌ها باید در هر کتاب چاپ شده باشد.

۴ - در صورتی که نام ویراستار در شناسنامه‌ی کتاب ذکر نشده است، روی برگه‌ای نام ویراستار نوشته شود.

۵ - موضوع کتاب‌ها یکی از هفت مورد زیر باشد:

۵-۱ ادبیات

۵-۲ غیر داستانی و علمی

۵-۳ هنر و عکاسی

۵-۴ کودک و نوجوان

۵-۵ درسی و آموزشی

۵-۶ کتاب‌شناسی

۵-۷ کاتالوگ و کارهای متفرقه

۶ - اطلاعات مندرج در موارد ۳ و ۴ بالا، به زبان انگلیسی به همراه نشانی کامل انگلیسی شرکت کننده با نسخه‌ای از کتاب ارسال شود.

کتاب‌های انتخاب شده برای شرکت در مسابقه‌ی بین‌المللی " زیباترین کتاب " به آلمان ارسال خواهد شد. در این مسابقه تمامی کشورهای جهان، بهترین‌های خود را شرکت می‌دهند و کتاب‌های منتخب، سهمه‌ی ایران برای حضور در مسابقه خواهد بود. برندگان مسابقه، در نمایشگاه لایپزیک(۱۳ تا ۱۶ ماه مارس ۲۰۱۴ برابر با ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۲) اعلام خواهند شد. همچنین در نمایشگاه کتاب فرانکفورت(۸ تا ۱۲ ماه اکتبر ۲۰۱۴ برابر با ۱۶ تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۳) در غرفه‌ی مخصوص این بنیاد به نمایش درخواهند آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز