خبرگزاری کار ایران

۲۶۰ هزار پایان‌نامه در دسترس دانشگاه‌ها قرار گرفت

کد خبر : ۱۱۴۰۲۲

دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی متقاضی می‌توانند به پایگاه پایان‌نامه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران متصل شوند و از ۲۶۰ هزار پایان‌نامه استفاده کنند.

ایلنا: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی متقاضی به پایگاه پایان‌نامه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران متصل شدند. در این پایگاه بیش از ۲۶۰ هزار پایان‌نامه در دسترس است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پس از رونمایی از سایت تمام متن پایان‌نامه‌ها در نیمه دوم تیرماه ۹۲، دانشگاه‌هایی که تفاهمنامه همکاری با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران را امضا کرده و IP خود را به پژوهشگاه اعلام کردند به نسخه تمام متن پایان‌نامه‌های موجود در گنجینه علمی ایرانیان دسترسی پیدا کردند. از زمان رونمایی تاکنون، بیش از ۳۰ دانشگاه به مجموعه قبلی افزوده شدند که بیشتر آن‌ها دانشگاه‌های آزاد و پیام نور هستند.

با ارسال نامه‌هایی به معاونان پژوهشی و روسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌ها، نحوه اشتراک و استفاده از تمام متن پایان‌نامه‌هایی که دسترسی به آن‌ها از سوی دانشگاه مبدا مجاز اعلام شده، برای دانشگاه‌هایی که تفاهمنامه را امضا کرده بودند، ارسال شد. پایان‌نامه‌های تمام متن فقط به تقاضای دانشگاه‌ها و روی IP‌های دانشگاه‌هایی که شرایط اشتراک را پذیرفته باشند قابل دسترسی است.

تاکنون دانشگاه‌های صنعتی شریف، فردوسی مشهد، زنجان، صنعتی اصفهان، امام رضا(ع)، پژوهشگاه مواد و انرژی و موسسه آموزش عالی رجاء، IP خود را به پژوهشگاه اعلام و درخواست استفاده آزمایشی از تمام متن پایان‌نامه‌ها را داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز