خبرگزاری کار ایران

حمید جبلی:

برای کار فرهنگی ارزشمند آماده خدمتم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۲۱

این نمایشگاه مجموعه آثاری از عکاسی پشت صحنه مجموعه تلویزیونی عروسکی «خونه مادربزرگه» به کارگردانی مرضیه برومند است که برای من و دوستانی که ۲۶ سال است از آن فضا دور شدیم یک نوستالژی جذاب و جالب توجه است

عکاس مجموعه آثار «به یاد گذشته» معتقد است: با برپایی چنین نمایشگاهی یاد سختی‌ها و مشکلاتی می‌افتم که برای ساخت مجموعه عروسکی «خونه مادر بزرگه» متحمل شدیم.

به گزارش ایلنا، حمید جبلی با بیان این مطلب افزود: برای اولین بار است که این افتخار را داشتم در مجموعه تئاتر شهر تهران به یمن برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی نمایشگاه عکسی داشته باشم. البته پیش از این در شهرستان و خارج از کشور هم نمایشگاههای متعددی را برگزار کرده بودم اما همین که توانستم بعد از مدت ها در تئاتر شهر چنین نمایشگاهی را برپا کنم برایم جای خوشحالی فراوان دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه مجموعه آثاری از عکاسی پشت صحنه مجموعه تلویزیونی عروسکی «خونه مادربزرگه» به کارگردانی مرضیه برومند است که برای من و دوستانی که ۲۶ سال است از آن فضا دور شدیم یک نوستالژی جذاب و جالب توجه است و من از مسوولان جشنواره تئاتر عروسکی به ویژه خانم برومند تشکر می کنم که شرایط برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردند.

این بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر با اشاره به انگیزه‌های خود در برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: به هرجهت من در این مجموعه تلویزیونی حضور داشتم و وقتی این عکس‌ها را نگاه می‌کنم یاد رفاقت‌ها و سختی‌های این کار می‌افتم که چه خاطرات تلخ و شیرینی را برای ما رقم زد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانم در فرصتی دیگر نمایشگاه‌های این چنین را برگزار کنم کما اینکه هر جا کار فرهنگی درست و ارزشمند باشد آماده خدمتم.

صدا پیشه شخصیت‌های کلاه قرمزی و پسرخاله در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از پشت صحنه‌ مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» نمایشگاه عکسی را برگزار نمی‌کنید؟ تصریح کرد: ما از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی هم عکس های زیادی داریم اما چون بر این باوریم بچه ها با دیدن این عکس ها باورشان را نسبت به شخصیت‌های این مجموعه به هم نریزد صلاح دیدیم فعلا نمایشگاهی را از این مجموعه برگزار نکنیم.

جبلی در بخش پایانی صحبتهای خود درباره برگزاری نمایشگاه «به یاد گذشته» در مکانی دیگر بعد از برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی گفت: در تدارک برپایی این نمایشگاه در مکانی دیگر هستیم که اگر ممکن بود بتوانیم بعد از برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی این عکس ها را به مدت یک هفته در مکانی دیگر نمایش دهیم که امیدوارم این امر محقق شود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز