خبرگزاری کار ایران

۱۶۰ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره

کد خبر : ۲۰۳۹۵۱

سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره از ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه سال‌جاری، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

حجت الله ناظری(دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره) ار دریافت ۱۶۰ اثر برای این جشنواره خبر داد و گفت: با پایان مهلت زمانی فراخوان ارسال آثار، مرحله بازخوانی نمایشنامه‌ها آغاز شده و آقایان کریم اکبری مبارکه، سید‌حسین فدایی‌حسین و فرشاد منظوفی‌نیا مشغول بازخوانی نمایشنامه‌های رسیده هستند.

وی افزود: نتایج بازخوانی متون، بیست وپنجم شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

ناظری اظهار داشت: گروه‌هایی که به حضور در جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره تمایل دارند، می‌توانند یک نسخه از فیلم اجرای نمایش خود را، تا بیستم آبان‌ماه سال‌جاری، به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره، به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره سه ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۳۶۱۲۱(دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره در پایان اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره از ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه سال‌جاری، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

حوزه هنری کودک و نوجوان سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره را در دو بخش مسابقه در موضوعات «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز