خبرگزاری کار ایران

حسین هدایتی بخشی از هزینه‌های درمان بهرام ریحانی را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۴۰

حسین هدایتی با توجه به وضعیت بیماری بهرام ریحانی، بخشی از هزینه‌های درمان این هنرمند تئا‌تر را پرداخت کرد.

حسین هدایتی در خصوص پرداخت قسمتی از هزینه‌های درمانی بهرام ریحانی گفت: خیلی خوشحالم که بهرام ریحانی را در بیمارستان ندیدم و امروز در خدمت این هنرمند ارزشمند در خانه خودشان بودم.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: باعثافتخارم است که به عنوان فردی از اعضای جامعه به اهالی پرافتخار و زحمتکش تئا‌تر کمک کنم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم خانواده ارزشمند تئا‌تر را دیگر در این وضعیت نبینیم و کمتر درگیر مسائل این چنینی باشند.

علی صالحی ضمن حضورش و عیادت از بهرام ریحانی، تاکید کرد: امیدوارم از این پس هیچ هنرمندی را در بستر بیماری نبینیم. ما اهالی خانواده تئا‌تر می‌توانیم با توجه به همدیگر تمامی مشکلات خودمان رفع کنیم.

بهرام ریحانی ضمن تشکر از حسین هدایتی و حضور علی صالحی در کنار خود، گفت: خودم را مدیون تئا‌تر می‌دانم. هیچ وقت خودم را از تئا‌تر دور نکردم.

وی افزود: همیشه فعالیتم را در تئا‌تر ادامه خواهم داد و هیچ وقت نا‌امید نمی‌شوم. خوشحالم که امسال در جشنواره تئا‌تر شهر حضور دارم.

وی در ادامه گفت: قصد دارم بعد از ماه مبارک رمضان اجرای ویژه‌ای با کمک موسسه خیریه محک در سالن اصلی تئا‌تر داشته باشم و تمام دآرمد آن را به کودکان سرطانی تقدیم کنم.

این هنرمند تئا‌تر خاطرنشان کرد: با اینکه دکتر‌ها وضعیت جسمانی‌ام را مطلوب نمی‌دانند، اما خودم شرایطی مطلوبی دارم و امید دارم که وضعیت جسمانیم به سمت بهبودی است.

ریحانی ضمن دعوت از جوانان هنرمند برای کمک به او در جشنواره تئا‌تر شهر، گفت: از تمامی جوانان علاقمند دعوت می‌کنم که به من در نمایشی که قرار است در جشنواره تئا‌تر ارائه بدهم کمک کنند و درصورت نیاز می‌توانند با من توسط این میل در ارتباط باشند: Bahram _ pantomime @ yahoo. com

این بازیگر تئا‌تر ضمن مشکلاتی که امروزه در تئا‌تر شکل گرفته است، یادآور شد: بهتر است بجای اینکه از وضعیت تئا‌تر گله کنیم تئا‌تر را به سمت پویایی سوق دهیم و با هم اندیشی مشکلات را رفع رجوع کنیم.

ریحانی در پایان گفت: هیچ وقت به دنبال مصاحبه‌های تند نبودم و همیشه سعی کردم هیچ جبهه گیری نسبت به فردی یا مسئولی نداشته باشم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هیچ جوانانی برای تهیه و تولید نمایش خود با مشکل روبرو نباشد. اهالی تئا‌تر می‌توانند با درایت به هم کمک کنند و مشکلات تئا‌تر را به حداقل‌ها برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز