خبرگزاری کار ایران

برای ادامه‌ی مقاومت هنرمند پانتومیم دعا کنیم؛

تصمیم ریحانی برای اجرای «رستاخیز ملائک» و «از دیو و دد ملولم»

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۸۱

محمد بهرامی: مشکل بیمه طلایی بهرام ریحانی از طریق خانه تئاتر حل شده و نماینده ایشان می‌تواند با دریافت و ارائه معرفی‌نامه از خانه تئاتر به بیمارستان تنها ۲۰ درصد از هزینه‌ها را پرداخت کند.

خواهر بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از مردم درخواست کرد برای ادامه مقاومت برادرش دعا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق گفته خواهر بهرام ریحانی؛ این هنرمند درحال حاضر برای ادامه شیمی‌ درمانی به بیمارستان " فیروزگر " تهران منتقل شده و مراحل را زیر نظر دکتر ادیب پی‌گیری می‌کند. اما متاسفانه به دلیل باقی ماندن داروهای شیمی درمانی در رگ بهرام ریحانی، دست او عفونت کرده و موجب بروز تب شده که پزشکان با تجویز آنتی بیوتیک تلاش می‌کنند این وضعیت را کنترل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کم‌کاری مسئولان بیمارستان موجب بروز مشکل در دست هنرمند پانتومیم شده؛ اظهار کرد: دکتر ادیب به بهرام توجه دارد و اصولا مسئولیت نصب آنژوکت در رگ دست بر عهده ایشان نیست. به دلیل تزریق داروهای شیمی درمانی بدن دچار ضعف شده و پوست دست و رگ‌ها در شرایط متفاوتی قرار دارند که احتمالا همین عامل موجب تجمع دارو در رگ و بروز عفونت شده است.

تنها همراه بهرام ریحانی در شرایط سخت مبارزه با بیماری در ادامه از برنامه‌ او برای اجرای دو نمایش خبر داد و گفت: به‌رغم دست و پنجه نرم کردن با بیماری و ضعف شدید جسمی حاصل از تزریق داروها، بهرام همچنان با عشق به تئاتر ادامه می‌دهد و طی این روزها کار روی دو نمایش‌نامه «رستاخیز ملائک» و «از دیو و دد ملولم» آغاز کرده است.

خبرنگار ایلنا در پی‌گیری شرایط بیمه‌ی بهرام ریحانی برای ادامه درمان و کاهش هزینه‌های سنگین شیمی درمانی، وضعیت بیمه طلایی او را از خانه تئاتر پی‌گیر شد که محمد بهرامی – عضو هئیت مدیره خانه تئاتر - در همین رابطه اظهار داشت: مشکل بیمه طلایی بهرام ریحانی از طریق خانه تئاتر حل شده و نماینده ایشان می‌تواند با دریافت و ارائه معرفی نامه از خانه تئاتر به بیمارستان تنها ۲۰درصد از هزینه‌ها را پرداخت کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بهرام ریحانی عضو انجمن نمایشگران تئاتر خیابانی خانه تئاتر است؛ پی‌گیری‌ها صورت گرفته و مشکلی برای استفاده از بیمه طلایی توسط این هنرمند وجود ندارد، فقط منتظر صدور کارت طلایی هستیم که تا دو هفته دیگر انجام می‌شود اما این هنرمند پیش از صدور کارت و با دریافت معرفی‌نامه می‌تواند از مزایای بیمه طلایی برای کاهش هزینه‌های درمان استفاده کند.

ریحانی فعلا هر ۲ هفته یک بار مراحل شیمی‌درمانی را سپری کند که به گفته خانواده او، مدیرکل هنرهای نمایشی نیز اقدامات لازم برای تهیه بیمه ریحانی انجام داده تا هزینه‌های درمانی تأمین شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز