خبرگزاری کار ایران

نمایش " هملت " نقد و بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۳۶

معاونت آموزش و پژوهش خانه هنرمندان ایران سری جدید جلسات نقد و تحلیل نمایش‌های روی صحنه خود را با بررسی نمایش هملت آغاز می‌کند.

معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران روز شنبه ۲۴ خرداد جلسه نقد و بررسی نمایش " هملت " کار آرش دادگر را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ معاونت آموزش و پژوهش خانه هنرمندان ایران سری جدید جلسات نقد و تحلیل نمایش‌های روی صحنه خود را با بررسی نمایش هملت آغاز می‌کند.

این جلسه روز شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۸ با حضور سیدحسین مجتهدی، شیده احمدزاده، علیرضا نراقی و اعضا گروه تئاتر کوانتوم در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

مجتهدی، روانکاو و مدرس دانشگاه شهید بهشتی است که مقالات متعدد او در تحلیل روانکاوانه آثار نمایشی منتشر شده است. شیده احمد زاده، نشانه شناس، مدرس دانشگاه شهید بهشتی و متخصص ادبیات انگلیسی به ویژه آثار شکسپیر است که در کنار علیرضا نراقی نویسنده و منتقد تئاتر و عابس خلقی دبیر جلسه به نقد و بررسی نمایش هملت می‌پردازند.

" هملت " نمایش برگزیده سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برداشتی آزاد از نمایشنامه هملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر ساعت ۲۰.۳۰ هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن استاد سمندریان روی صحنه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز