خبرگزاری کار ایران

برای گفتگو پیرامون مباحثتئاتر کشور؛

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی میهمان «دیالوگ» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۴۸

برنامه " دیالوگ " به سردبیری ایوب آقاخانی ساعت ۲۱ روز شنبه - ۱۷ خرداد ماه - بر فرکانس ۱۰۷/۵ پخش می‌شود.

رئیس شواری نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی برای گفتگو پیرامون مباحثاین حوزه به برنامه " دیالوگ " رادیو نمایش می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا دادویی که چندی قبل با حکم حسین طاهری – مدیرکل اداره هنرهای نمایشی – مسئولیت شواری نظارت و ارزشیابی را پذیرفت، روز شنبه(۱۷ خرداد ماه) میهمان برنامه " دیالوگ " رادیو نمایش خواهد بود.

این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی ایوب آقاخانی برای علاقه‌مندان به سینما و تئاتر پخش می‌شود که اجرای برنامه روز شنبه را نیز برعهده خواهد داشت.

دادویی متولد اول فروردین ۱۳۵۶، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد سینما و تئاتر، مدرس دانشگاه هنر و معماری و دانشگاه پیام نور، ‌ عضو پیوسته انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر و سردبیر فصلنامه هنر و اندیشه بوده است.

همچنین وی با فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون " تعبیر خواب "، " از میان آینه "، " عزیمت "، " خانه در غبار " در جشنواره‌های بین‌المللی مسکو، جی‌پور، درسدن، رم و جشنواره‌های داخلی جام جم، سرخ و کوثر حضور داشته است.

این برنامه ساعت ۲۱ روز شنبه - ۱۷ خرداد ماه - بر فرکانس ۱۰۷/۵ پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز