خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرکل هنرهای نمایشی از بهرام ریحانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۸۷

حسین طاهری به همراه رضا دادویی، مدیر شورای ارزشیابی و نظارت و سیداشرف طباطبایی مشاور مدیرکل، ‌ در منزل این هنرمند تئاتر حضور یافتند و در جریان جزییات بیماری ریحانی قرار گرفتند.

در پی بیماری بهرام ریحانی – هنرمند پانتومیم کار – حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی، شب گذشته(۲۳ فروردین‌ماه) با وی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا؛ حسین طاهری به همراه رضا دادویی، مدیر شورای ارزشیابی و نظارت و سیداشرف طباطبایی مشاور مدیرکل، ‌ در منزل این هنرمند تئاتر حضور یافتند و در جریان جزییات بیماری ریحانی قرار گرفتند.

مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن ملاقات با هنرمندی که طولانی‌ترین پانتومیم جهان را بر روی آب‌های خلیج فارس و کوه دماوند اجرا کرده است؛ ‌ آرزوی بهبودی و حضور وی در صحنه نمایش را کرد.

ریحانی که سومین مرحله شیمی‌درمانی را پشت سر گذاشته است، ‌ نیز ضمن ابراز خوشحالی از توجه طاهری به وضعیت بیماریش؛ از تصمیم‌اش برای اجرای پانتومیم با ایده‌های جدید، بلافاصله پس از بهبودی خبر داد.

بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم کار که برای انتقال دوستی و صلح در جهان، تاکنون اجراهایی در ایران و کشورهای دیگر داشته؛ از ۱۲ اسفند با بیماری سرطان کبد، مبارزه می‌کند.

وی در آخرین اجرا، پس از مرگ سه کوهنورد ایرانی، به یاد آنها به قله دماوند صعود کرد و در آنجا به یاد این سه کوهنورد به اجرای پانتومیم پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز