خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «شکلک» نوروزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۰۷

این نمایش از ۶ تا ۱۱ فروردین ۹۳ هر شب ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرثمرادی، به دلیل استقبال تماشاگران برای اجرا در روزهای نوروز تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش از ششم فروردین ۹۳ تا یازدهم فروردین در همان ساعت قبلی روی صحنه می رود. پیش فروش بلیت‌های ایام نوروزی این نمایش، با همان قیمت پیشین ۲۰ هزار تومان، از ساعت ۱۲ امروز ۱۹ اسفند ۹۲ روی سایت تیوال آغاز می‌شود.

این نمایش در ایام نوروز، دو مسابقه برای تماشاگران، با جوایز ویژه خواهد داشت که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

«شکلک» با بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمد زاده از ۸ بهمن ۱۳۹۲ روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل شکلک میتوان به پیام فروتن(طراح صحنه)، آوا سلطانی عرب شاهی(طراح لباس)، امیر اسمی(طراح پوستر و بروشور)، حیدر ساجدی(آهنگساز)، نورالدین حیدری ماهر(مدیر تولید و برنامه ریز)، رکسانا بهرام، بهزاد مرتضوی، محمدرضا ایمانیان(گروه کارگردانی)، سیامک زمردی و آوا کیایی(عکاس)، آوا فیاض(مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، عسل عباسیان(مشاور امور رسانه‌ای)، جواد پولادی(مدیر صحنه)، مهسان خداکرمی(طراح گریم) اشاره کرد.

این اثر در اجرای قبلی ۱۰ سال پیش مورد استقبال منتقدین نیز قرار گرفته و جایزه بهترین متن نمایشی و بهترین بازیگری زن را برای بازی پانته آ بهرام از آن خود کرده است. گفتنیست این نمایش در اجرای کنونی خود، پرفروش ترین اثر نمایشی سال ۹۲ تالار شمس موسسه اکو موسسه فارسی زبانان بوده. «شکلک» با همراهی «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» هرشب ساعت ۲۰ درتالارشمس به آدرس: خیابان موحددانش(اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ اجراشده و علاقمندان میتوانند جهت خرید اینترنتی بلیط به سایتهای تیوال(tiwall. com) وتئاترتیکت(theaterticket. ir) مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز