خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴ هزار نفر از نمایش دیدن کردند؛

بازگشت نوید محمدزاده به اجرای «شکلک»

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۳۲

پس از سفر " نوید محمدزاده " به کشور آلمان برای شرکت در جشنواره‌ی فیلم برلین، " جواد عزتی " جایگزین شد که به خوبی از عهده اجرا برآمد.

ایلنا: نوید محمدزاده بازیگر فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» و نمایش «شکلک» پس از حضور در جشنواره‌ی برلین بار دیگر به همراه گروه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرثمرادی که از هشتم بهمن ماه به روی صحنه تالار شمس واقع در اقدسیه رفته است، تا امروز در طی ۲۰ اجرا میزبان بیش از ۴ هزار تماشاگر بوده. این درحالیست که ظرفیت این سالن ۱۵۵ نفر است. همچنین کلیه بلیطهای این نمایش تا پایان اجرا یعنی ۱۵ اسفندماه پیش فروش شده وکه گروه در حال مذاکره با سالن برای تمدید اجراست.

«شکلک» با همراهی «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» و با بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمد زاده هر شب ساعت ۲۰ روی صحنه تالار شمس واقع در اقدسیه، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر پلاک ۳ میرود. گفتنیست «نوید محمدزاده» که در طول چند اجرا برای حضور فیلم «عصبانی نیستم» در جشنواره برلین حضور نداشت و به جای او «جواد عزتی» بازی میکرد، از امشب ۳۰ بهمن ماه دوباره به روی صحنه میرود.

همچنین اسامی عکاسانی که اثرشان در مسابقه عکاسی «شکلک» به داوری سیامک زمردی، عباس کوثری و ابراهیم حسینی پذیرفته شده به این شرح است: سیدضیاالدین صفویان، بابک برزویه، مریم قهرمانی زاده، ماندانا رنجبر چشمه سرخی، مهدی اسماعیلیان، شهرزاد خیاطیان، آرزو آزادپور، رضا حریری، مجید ابوالقاسمی، کیارش مصیبی، آیین سبزه وند، تینا دلنوازی، پگاه قدیری، حمید مهدوی، مونا تهرانی موید، امیر احمد معینی، پریناز آل آقا، بهنام صفرزاده، آرزو بختیاری، زهرا رمضانی، مهدی عظیمی نژاد، حامد لوائیان، نگین صمیمی، مرضیه پروانه و لیلی صدیق. هم اکنون آثار این عکاسان بر دیوار گالری تالار شمس آویخته شده که تماشاگران پیش از تماشای نمایش میتوانند از این عکسها دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز