خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارشاد؛

حسین طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۸

طاهری، مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد پژوهش هنر دارد و از دهه ۶۰ تاکنون در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان مدیر و مشاور فعالیت کرده است.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حسین طاهری را به سمت مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این حکم خطاب به حسین طاهری آمده است: نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی در مدیریت فرهنگی، بنا بر پیشنهاد معاون امور هنری، به موجب این حکم به سمت مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تخصص و توان کارشناسی هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه مدیریتی خود، برای ارتقای کیفی تئاتر، حل مسائل و مشکلات تئاتر استان‌ها، فعال‌سازی توان بالقوه نمایش کشور، توسعه حمایت‌های مادی و معنوی از این هنر بنیادی و گسترش فضاهای کالبدی و فیزیکی متناسب با هنر نمیش، با رعایت قانون‌مداری و اعتدال‌گرایی، گام‌های مفید و موثری بردارید.

بنابر این گزارش حسین طاهری، مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد پژوهش هنر دارد و از دهه ۶۰ تاکنون در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان مدیر و مشاور فعالیت کرده است.

وی که تهیه‌کننده ارشد تلویزیون است، پیش از این مدیرکل پخش شبکه جهانی جام جم، مدیر گروه فرهنگ و دانش شبکه اول سیما، مدیر روابط عمومی انتشارات سروش، مشاور و عضو شورای فیلم‌نامه سیمافیلم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل موسسه فیلم‌سازی زلال‌فیلم، مدیر شبکه جهانی جام جم ۲، مدیرکل پخش شبکه اول سیما، مدیر گروه فرهنگ و دانش شبکه سوم سیما، مدیر گروه معارف و مناسبت‌های شبکه اول سیما، تهیه‌کننده مجموعه فاخر «مستند ایران» و مجموعه‌های‌ مستند «ایرانیان مقیم آمریکا»، «ایرانیان مقیم کانادا»، «ایرانیان مقیم آلمان»، «ایرانیان مقیم فرانسه»، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی سوداگر و فیلم‌های تلویزیونی بهشت موازی، پسر ایران، فولاد سرد، بازجویی در کافه تهران، گنج خانه سفید، بلور باران و مانگرو بوده است. طاهری که عضو اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران نیز هست، سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی آلزایمر(۱۳۸۹) و کیفر(۱۳۸۸) را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز